۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 55376292

پارک‌های تفریحی در هر شهری دارای دو فضای فعال و منفعل هستند و فعالیت‌های گروهی زیادی در آن‌ها انجام می‌پذیرد. با ما همراه باشید تا با پارک‌های تفریحی بوشهر بیشتر آشنا شویم.

پارک‌های تفریحی بوشهر

سلام نو _ سرویس گردشگری: با رفتن به هر شهری می‌توان برای مواجهه بیشتر با مردمان آن شهر، آشنایی با نوع فعالیت گروه‌های سنی متفاوت و دیدن وقت‌گذرانی عموم مردم به پارک‌های عمومی سری زد و تجربه بودن در میان مردم شهر مقصد را به یکی از صورت‌های جذاب و ممکن برای خود رقم زد.

قدم زدن در پارک‌های تفریحی بوشهر یکی از کارهای دلچسبی است که پیشنهاد می‌کنیم در بوشهرگردی و پرسه‌زنی در این شهر پر ماجرا تجربه کنید. بوشهر با داشتن فرهنگ غنی، مردمی صمیمی و دوست داشتنی، طبیعتی چشم‌نواز و غذاهایی خوش طعم به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای ساحلی خلیج همیشه فارس پویا است.

بوشهر زیبا این شهر بندری با قدمت ۵ هزار ساله خود مملو از فضاهای فرهنگی و هنری است و با قدم زدن در شهر متوجه می‌شود که چقدر مردم این شهر با موسیقی، تئاتر و سینما انس دارند و مجاورت شهر با خلیج فارس تأثیر بسیاری در ابعاد مختلف زندگی مردم بوشهر گذاشته و یکی از این تأثیرات وجود فضای شهری مثل پارک در خط ساحلی است.

پارک‌های تفریحی بوشهر

تفریح در پارک‌های تفریحی بوشهر

بوشهر دیدنی به دلیل هم جواری با ساحل‌های دلفریب خلیج فارس، پارک‌های ساحلی زیادی را در خود جای داده است، هر یک از این پارک‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و مهم‌ترین آن فارغ شدن از هیاهوی شهر و پیدا کردن آرامش با دیدن منظره و چشم‌انداز خلیج است. در ادامه به تعدادی از پارک‌های ساحلی بوشهر اشاره خواهیم کرد تا با رفتن به آن‌ها شهرگردی خود را کامل کنید.

پارک باسیدون: یکی از پارک‌های تفریحی بوشهر پارک باسیدون است که با مساحت ۷۵۰۰ متر مربعی خود فضای بی‌نظیری برای قدم زدن، نشستن و دیدن غروب در افق خلیج فارس ایجاد کرده و با داشتن ارتفاع اندک از سطح دریا حس یکی شدن با این جاذبه طبیعی را به مخاطب انتقال می‌دهد.

وسعتی بالغ بر ۲۸۰۰ متر مربع از این پارک برای عبور سنگ فرش شده و قسمت‌های زیاد آن به وسیله درخت‌های سایه‌دار نظیر گل ابریشم، تب بویا و بنجامین پوشیده شده است. پارک باسیدون با قرارگیری در نزدیکی بافت قدیم و تاریخی شهر بوشهر و نیز دید و منظر داشتن به لنگرگاه‌های کشتی‌های بارانداز سبب شده تا ساکنان و گردشگران بسیاری به این منطقه کشش پیدا کنند.

نشانی: بوشهر، شهر قدیمی، خیابان انقلاب، پارک باسیدون

پارک‌های تفریحی بوشهر

پارک ساحلی ریشهر: اگر در سفر خود به دنبال یکی از زیباترین و مشهورترین پارک‌های ساحلی بوشهر هستید، پارک ساحلی ریشهر گزینه مطلوب شما خواهد بود چرا که درون این پارک مناظر خوشایند و آرامشی توصیف نشدنی وجود دارد. بدون شک تماشا کردن امواج دریا و شنا کردن در آن لذتی خاص و سوار شدن بر قایق‌های تفریحی پارک ریشهر و حس کردن امواج زیر قایق کیف و خوشی خود را دارد.

نشانی: بوشهر، ریشهر، بلوار یاسینی، خیابان ریشهر

پارک‌های تفریحی بوشهر
پارک ساحلی ریشهر

پارک ساحلی آب شیرین کن: یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحگاه‌های بوشهر جذاب، پارک ساحلی آب شیرین کن است که با وجود قرارگیری در منطقه نظامی این شهر امکان بازدید و تفریح در آن وجود دارد. این پارک علاوه بر داشتن آلاچیق‌هایی به عنوان سرپناه برای نشستن و حظ بردن از مناظر طبیعی، رستوران و کافه نیز دارد.

نشانی: شهرستان بوشهر، خیابان خلیج فارس، بلوار ماهینی

پارک‌های تفریحی بوشهر
پارک ساحلی آب شیرین کن

بوستان شغاب بوشهر: بوستان شغاب در نزدیکی فضاهای شهری نظیر دانشگاه خلیج فارس بوشهر، کتابخانه خلیج فارس و هتل ناکو است. این پارک برای کودکان فضای بازی مجزا دارد و یک زمین فوتبال در آن موجود است. با رفتن از این بوستان به سمت ساحل، امکان بازدید از گورستان تاریخی شغاب را برای خود فراهم می‌کنید، گفتنی است که چرخ و فلک شغاب بوشهر نیز در نزدیکی این محل قرار دارد و تجربه آن خالی از لطف نیست.

نشانی: بوشهر، شغاب، خیابان ساحلی، خیابان فکوری

پارک‌های تفریحی بوشهر
بوستان شغاب بوشهر
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید