نوجوانی ۱۳ ساله به علتی نامعلوم در چاهی به عمق ۳۰ متری در شیراز سقوط کرده بود و به کمک آتش‌نشانان نجات یافت.

 نوجوانی شیرازی به طرز دلخراشی در چاه ۳۰ متری سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نوجوان ۱۳ ساله که به چاه عمیق ۳۰ متری سقوط کرده بود با تلاش امدادگران آتش نشان نجات پیدا کرد.

با سرعت عمل آتش نشانان، نوجوان ۱۳ ساله‌ای که در اعماق چاه ۳۰ متری گرفتار شده بود، نجات یافت.

به گفته محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله تیم امداد و نجات چاه نورد از ایستگاه ۱۲ را به سوی محل حادثه در روستای تربرلابیشه داریون اعزام کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در زمین بایری که یک حلقه چاه به عمق ۳۰ متر در آن حفر شده بود، نوجوانی ۱۳ ساله به علت نامعلوم به داخل این حلقه چاه بدون حفاظ و درپوش مناسب و با عمق ۳۰ متر سقوط کرده بود.

قانع افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات این نوجوان پسر ۱۳ ساله گرفتار در چاه را در حضور عوامل اورژانس به بیرون از چاه هدایت کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: آتش نشانان پس از تحویل شخص آسیب دیده به عوامل اورژانس و نصب علائم هشدار دهنده در محدوده این چاه به عملیات خود پایان دادند.

خوشبختانه با سرعت عمل تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شیراز این نوجوان تنها دچار مصدومیت شد و از سانحه‌ای غیر قابل جبران جلوگیری شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید