پاساژ آزاد در خیابان جمهوری که به پاساژ دراکولا نیز معروف است به دلیل مشکلات ناشی از ایمنی قرار است تا ده روز آینده تخلیه شود.

تخلیه پاساژ دراکولای تهران تا ۱۰ روز آینده

شهردار منطقه ۱۱ دراین باره گفت: «با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به صورت مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.»

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، «سید محمد موسوی» افزود: «طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، به همین دلیل. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه‌براین طی بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطارهای قانونی به مالک داده شد.»

شهردار منطقه ۱۱ گفت: «متأسفانه به اخطارها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد، برگزار و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.»

موسوی با بیان اینکه قریب به صد کاسب در ساختمان آزاد کار می ‌کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی‌تر امنیت جان کاسبان است گفت: «با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می‌شود.»

شهردار منطقه درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: «گاز این ساختمان قطع شده است و طی روزهای آینده پس از قطع شدن انشعابت آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کاسبان تخلیه و پلمب می‌شود.» پس از تخلیه ساختمان آزاد معروف به دراکولا، رفع خطر انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    ببینیم وتعریف کنیم. چون پاساژِ خلیج فارسِ قزوین راهم آنچنان اخطار دادند که مردم می‌ترسیدند از پائینش گذر کنند. هم دادستانی وهم مردم فراموش کردند..؟!!!!!!!
  • محسن IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 0
    فکر کردید الان نیان میکوبن ساختمان رو از نو می‌سازند و به فکر معیشت اون بدبختهایی که اونجا کاسبی میکنن هم هستن؟؟ نه بابا میان چهارتا گونی سیمان و گچ و ترچوبی میبرن تو ساختمان نصب میکنن و پولشون رو هم از خودشون دریافت میکنن بعدش هم میگن بازسازی و مرمت کردیم ساختمان رو والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید