۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 55374751

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی از سفر یک روزه رئیس‌جمهور به همراه اعضای هیأت دولت به این استان خبر داد.

رئیسی جمعه به اراک می رود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رئیس‌جمهور روز جمعه 31 تیرماه به همراه اعضای هیأت دولت در سفری یکروزه به استان مرکزی سفر می‌کنند.

وی افزود: مقصد اول رئیس‌جمهور در این سفر شهر اراک است و در ادامه به یکی دیگر از شهرهای استان نیز سفر خواهد کرد که هنوز مشخص نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: البته اعضای هیأت دولت در این سفر به شهرها و مناطق مختلف استان سفر می‌کنند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند.

سلیمی خاطرنشان کرد: دیدار با آحاد مختلف مردم، دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و بازدید سرزده از چند مرکز در دستورکار رئیس‌جمهور در جریان این سفر قرار دارد.

وی افزود: وزرای دولت هم که به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند، در سطح شهرستان‌ها شرکت در جلسه شورای اداری،‌ دیدار با خانواده شهدا و آحاد مختلف مردم و آشنایی با مشکلات مردم در این سفرها را در برنامه کاری خود دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: از یک روز قبل از انجام سفر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف در مرکز استان مستقر می‌شوند و مردم می‌توانند برای طرح مشکلاتشان به محل استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای شنیدن و آشنایی با مشکلات مردم روزهای پنج‌شنبه و جمعه 30 و 31 تیرماه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید