درب ضد سرقت دارای اجزای مختلفی بوده و امنیت یک ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و پزشکی را بالا می برد.

از مزایا درب ضد سرقت تا توصیه هایی برای خرید!

با توجه به اینکه خانه های مسکونی کشور ایران و مراکز اداری و تجاری، نیاز به امنیت بالایی در برابر ورود سارقان دارند، بهتر است که به جای استفاده از درب های معمولی برای این ساختمان ها، اقدام به استفاده از درب ضد سرقت کنیم. درب های ضد سرقت به دلیل کیفیت بالا و نوع ساختی که دارند، می توانند ساختمان را در برابر ورود سارقان ایمن کنند. به همین خاطر، درب های ضد سرقت در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از افراد علاقه مند به خرید درب ضد سرقت شده اند.

در ادامه این مقاله قصد داریم انواع درب های ضد سرقت را به شما معرفی کنیم. همچنین، در رابطه با جزئیات درب های ضد سرقت و ویژگی های مهم آن ها صحبت خواهیم کرد.

از مزایا درب ضد سرقت تا توصیه هایی برای خرید!

خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت یکی از انواع درب هایی است که برای حفظ ایمنی یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این درب از اجزای مختلفی تشکیل شده و امکان ورود سارقین به ساختمان را نمی دهد. درب های ضد سرقت به گونه ای به تولید می رسند که امکان اهرم نمودن، تخریب و ... را خنثی می کنند. بدین شکل سارقین به ندرت امکان ورود به درب های ضد سرقت را پیدا می کنند و همین موضوع باعث کاهش آمار سرقت در کشورهای جهان می شود.

درب های ضد سرقت با کیفیت بالایی که دارند، می توانند برای ساختمان ها، شرکت ها، مطب های پزشکان و ... مورد استفاده قرار گیرند. امروزه، اکثر آپارتمان های جدید و نوساز دارای درب ضد سرقت می باشند. زیرا همه مردم لزوم استفاده از این درب ها را متوجه شده اند.

اجزای مختلف یک درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به واسطه اینکه باید عوامل بیرونی که باعث ایجاد سرقت می شوند را خنثی کنند، دارای اجزای مختلفی می باشند. بهترین تولید کننده درب ضد سرقت، باید بر اساس نیاز جامعه، بهترین متریال ها را برای تولید درب ضد سرقت به کار ببرد، در غیر این صورت، کارایی درب های ضد سرقت کاهش پیدا خواهند کرد. از جمله اجزایی که برای درب های ضد سرقت وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عایق
  • رویه در
  • لولای در
  • قفل
  • کلاف فلزی
  • ورقه فلزی
  • دستگیره
  • و ...

قفل درب های ضد سرقت؛ یکی از مهم ترین اجزای این درب ها

یکی از مهم ترین اجزای یک درب ضد سرقت، قفل درب است. قفل درب های ضد سرقت باید کیفیت بالایی داشته باشند و ایمنی مورد نیاز درب های ضد سرقت را تامین کنند. استفاده از قفل های بی کیفیت که باعث تامین ایمنی خانه نمی شوند، می تواند تاثیر بدی بر روی کیفیت درب داشته باشد و کارایی آن را کاهش دهد.

قفل های درب ضد سرقت عمدتا دارای دو بخش برای ورود کلید می باشند. یک بخش مربوط به کلید شبانه بوده که در زمان شب قفل می شود. یک بخش نیز مربوط به کلید روزمره است که در طول روز به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

جالب است که بدانید، برخی از قفل درب های ضد سرقت دارای کلید کارگر نیز می باشند. این کلید در زمان ساخت و نصب درب توسط کارگران مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن دیگر قابل استفاده نخواهد بود!

از مزایا درب ضد سرقت تا توصیه هایی برای خرید!

فروش درب ضد سرقت

خرید درب سرقت به چه کسانی توصیه می شود؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا درب های ضد سرقت آنقدر خانه را ایمن می کنند که ارزش خرید برای آن ها وجود داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ایمنی یک درب ضد سرقت چندین برابر بیشتر از یک درب معمولی است، اما هنوز هم این میزان ایمنی به ۱۰۰ درصد نرسیده است.

با توجه به کیفیت بالای درب های ضد سرقت، توصیه می شود که افراد حتما برای آپارتمان های مسکونی، شرکت های تجاری و مراکز اداری اقدام به خرید درب ضد سرقت کنند. زیرا این درب به غیر از اینکه باعث محافظت از سرقت می شوند، دارای ویژگی های دیگری مانند عایق بودن در برابر سرما، گرما و صدا، طول عمر بسیار بالا و ... می باشند.

در فروشگاه هاسکادر، تنوع بسیار بالایی از درب های ضد سرقت با زیبایی های منحصر به فرد وجود دارند. در صورتی که قصد خرید انواع درب های ضد سرقت را دارید، می توانید مدل های مختلف موجود در بازار و فروشگاه هاسکادر را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید درب های ضد سرقت کنید. این فروشگاه در زمینه فروش درب ضد سرقت چوبی با کیفیت و زیبا فعالیت می کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید