اگر می خواهید یک قطعه شیک به مجموعه جواهرات خود اضافه کنید، از خرید انگشتر نقره غافل نشوید. با توجه به بالا رفتن قیمت طلا، نقره در حال حاضر در بازار بسیار پرطرفدار است، به این دلیل که دارای درخشندگی فوق‌ العاده ای هستند و دوام بالایی دارند.

نکاتی که برای خرید انگشتر نقره باید بدانید

انگشتر نقره مردانه، قیمت مناسبی دارد که به عنوان یک هدیه می تواند گزینه خوبی باشد و همچنین شما می توانید انگشتر نقره دست ساز خریداری کنید و انگشتر نقره خود را متناسب با استایل خود به صورت سفارشی بسازید.

خرید نقره یک نوع سرمایه گذاری است و اگر قصد خرید انگشتر نقره دارید در ادامه با ما همراه باشید زیرا در این مقاله به بررسی نکاتی که برای خرید انگشتر نقره باید بدانید و برخی از عوامل مهمی را که باید برای تضمین خرید درست در نظر بگیرید، پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

انواع نقره را بشناسید

قبل از خرید انگشتر نقره، مطمئن شوید که انواع نقره را به خوبی می‌شناسید و به دنبال مشخصات یا علائم درجه نقره باشید، به طور مثال نقره استرلینگ از ۹۲.۵% نقره خالص و ۷.۵% آلیاژ فلز تشکیل شده است و به همین دلیل است که روی آن کلمه STERLING یا ۹۲۵ نوشته شده و هر دوی این علامت ها نشان دهنده کیفیت خوب جواهرات نقره هستند.

انگشتر نقره اصل دارای نشانه های خاصی هستند که آن‌ها را متمایز می کند و این علائم بر روی انگشتر نقره قرار می گیرند و بسیار کوچک هستند که شاید برای بررسی به ذره بین و نور قوی احتیاج داشته باشید.

EPNS مخفف « electro plated nickel silver.» به معنی « نقره نیکل با آبکاری الکتریکی» است و اگر کلمه EPNS را بر روی نقره مشاهده کردید، به این معنی است که با کیفیت پایین تر نقره طرف هستید و این نقره واقعی نیست، بلکه یک جایگزین نیکل است که شبیه نقره است.

به خاطر داشته باشید که نقره خالص بسیار چکش خوار است، به این معنی که نرم است و به راحتی خم می شود و جواهرات نقره با کیفیت بالا برای ماندگاری بیشتر باید آلیاژ مخلوط شده در آن داشته باشند. لازم به ذکر است که بهترین جواهرات نقره عمدتاً ترکیب نقره با مقدار کمی از عناصر قوی تر مانند مس است.

قیمت انگشتر نقره را بررسی کنید

نقره استرلینگ یک فلز گرانبها و با ارزش است و این امر در قیمت محصول نیز قابل مشاهده است، یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید بهترین جواهرات نقره‌ای را خریداری می‌کنید، مقایسه ساده قیمت‌ها است.

با بررسی قیمت فعلی بازار نقره شروع کنید. حداقل این کار به شما دید روشنی برای ارزیابی قیمت جواهراتی که می خواهید بخرید، می دهد. گاهی اوقات قیمت های ارزان ممکن است نشانه خوبی باشد که نقره، کیفیت بالایی ندارد و یا حتی تقلبی است. مراقب تخفیف‌های زیاد یا فروش‌های ویژه که در آن قطعات نقره را به صورت عمده می‌فروشند، نیز باشید.

اگر محصولاتی را از یک فروشگاه محلی خریداری می کنید، در مورد روش های قیمت گذاری که فروشگاه برای فروش قطعات آنها استفاده می کند، بپرسید. همچنین، در مورد گزینه های بازپرداخت یا تعویض بپرسید و هرگز بدون گزینه بازپرداخت یا بازگشت کامل، خریدی انجام ندهید.

نکاتی که برای خرید انگشتر نقره باید بدانید

کیفیت نقره را بسنجید

کیفیت جواهراتی را که خریداری می کنید بسنجید، زیرا زیورآلات نقره بادوام هستند و انگشتر نقره نیز ضد حساسیت است و باعث تحریک پوست نمی شود.

این جواهرات امکان سفارشی سازی آسان را فراهم می کند و شما می توانید انگشتری را در هر سبک مد روز دریافت کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه بهترین جواهرات نقره موجود را دارید، انجام چندین آزمایش فیزیکی جزئی است، لازم به ذکر است که این آزمایشات به نقره شما آسیبی نمی رساند، پس نگران نباشید.

نحوه تشخیص نقره اصل چگونه است؟

۱. تست اول - آهنربا:

تست اول ساده است و به سادگی یک آهنربا را پیدا کنید و ببینید که آیا انگشتر نقره مغناطیسی است یا خیر؛ زیرا نقره یک فلز مغناطیسی نیست، بنابراین هر چیزی که روی آهنربا می‌چسبد احتمالاً نیکل یا فلز دیگری است.

مطمئن شوید که یک آهنربای قوی برای آزمایش این موضوع پیدا کرده اید؛ زیرا آهنرباهای معمولی خانگی ممکن است برای آزمایش مغناطیس جواهرات نقره شما به اندازه کافی قدرتمند نباشند.

۲. تست دوم – پارچه سفید:

علاوه بر تست آهنربا، می توانید انگشتر نقره خود را با یک پارچه سفید تمیز مالش دهید و اگر لکه های سیاه ظاهر شد، پس می توانید مطمئن باشید که خرید خوبی انجام داده اید، زیرا نقره اصل هنگامی که در معرض هوا قرار می گیرد، اکسید می شود و این علائم سیاه را ایجاد می کند.

۳. تست سوم – صدا:

همچنین می توانید تست صدا را انجام دهید، با یک ابزار یا شی فلزی روی قطعه جواهر خود ضربه بزنید، اگر صدای زنگ و ارتعاش با صدای بلند را می شنوید که چند ثانیه طول می کشد، انگشتر نقره اصل روی دستانتان است.

نکاتی که برای خرید انگشتر نقره باید بدانید

سایز مناسب انگشتر نقره

هنگام خرید هر انگشتر چه نقره باشد و چه جنس دیگری باید به این نکته توجه داشت که انگشتر نباید برای انگشت شما بزرگ یا کوچک باشد، زیرا اگر انگشتر برای دست شما کوچک باشد، درست روی دست شما دیده نمی‌شود و اگر برای دست شما بزرگ باشد، ممکن است آزاردهنده باشد، بنابراین مطمئن شوید که اندازه مناسب انگشتر خود را قبل از خرید به دست آورده اید.

آیا انگشتر نقره راحت است؟ آیا خوب جا می شود؟

بسیاری از مردان مسلمان انگشتر نقره مردانه را به عنوان حلقه خود انتخاب می‌کنند، اکنون که قرار است به طور مرتب انگشتر نقره خود را بپوشید، باید یک قطعه مناسب پیدا کنید، زیرا یک حلقه خیلی گشاد یا خیلی تنگ به مرور زمان برای شما آزار دهنده باشد.

همچنین انگشت شما ممکن است با تغییر وزن، پهن تر یا باریک تر شود و ممکن است در طول زمان نیاز به تغییر اندازه انگشتر داشته باشید، بنابراین از جواهرساز و فروشنده نقره اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز می توانید اندازه انگشتر خود را تغییر دهید.

آیا نوار انگشتر نقره خیلی باریک/گشاد است؟

برای تضمین اینکه انگشتر نقره شما بر حرکت انگشتان تأثیر نمی گذارد، مطمئن شوید که خیلی پهن نباشد و از طرف دیگر، یک انگشتر خیلی باریک نخرید زیرا ممکن است بشکند.

آیا نگین انگشتر نقره سنگین است؟

بسیاری از مردان به خصوص مردان مسن به دلیل عقاید خود انگشتر نقره مردانه با نگین‌های سنگی مانند فیروزه یا سنگ عقیق خریداری می‌کنند، مراقب باشید که سنگ انگشتر نقره شما خیلی سنگین نباشد و اندازه سنگی که برای انگشتر نقره خود انتخاب می‌کنید متناسب با بدنه انگشتر شما باشد.

نکاتی که برای خرید انگشتر نقره باید بدانید

جای نگین انگشتر نقره خود را در نظر بگیرید

جای نگین در انگشتر نقره به صورت های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برخی از این موارد عبارتند از: پایه و تک نگین، طرح کشیده، طرح گرد، سبک های عتیقه و غیره.

هنگام مقایسه این سبک ها، سهولت سفارشی سازی، امنیت سنگ‌ها و دیده شدن سنگ های قیمتی روی انگشتر خود را در نظر بگیرید.

جای نگینی که انتخاب می کنید به عوامل زیادی از جمله سنگ های قیمتی و سبک انگشتر نقره که می خواهید، بستگی دارد.

تمیز کردن/نگهداری حلقه چقدر آسان است؟

هنگام انتخاب ست یا مدل انگشتر نقره خود، در نظر داشته باشید که تمیز کردن تمام قسمت های انگشتر چقدر آسان است؟

مطمئن شوید که جای نگین انگشتر نقره‌ای که انتخاب کرده اید به شما امکان می دهد هنگام تمیز کردن حلقه خود به تمام گوشه ها و شکاف ها دسترسی داشته باشید.

ضمانت نامه های فروشنده چیست؟

هنگام خرید انگشتر نقره مطمئن شوید که از جواهر فروش خود گارانتی دریافت می کنید، این کار به شما آرامش می دهد که در صورتی که قطعه ای را که آنلاین سفارش می دهید، دوست نداشته باشید، بتوانید آن را به راحتی پس دهید و با در نظر گرفتن این موارد، می توانید مطمئن شوید انگشتر نقره با کیفیت بالا را خریداری خواهید کرد.

سخن آخر

جواهرات نقره بسیار زیبا هستند، اما همانطور که متوجه شدید پیدا کردن نقره باکیفیت ممکن است دشوار باشد، زیرا صدها فروشنده محلی و آنلاین جواهرات نقره وجود دارد، بنابراین ارزیابی اینکه آیا محصولات معتبری را خریداری می کنید یا نه، می تواند دشوار باشد، اما خوشبختانه، با خرید از فروشگاه سنسی می توانید مطمئن باشید که بهترین جواهرات نقره را انتخاب و خریداری می کنید که توسط صنعتگران حرفه ای ساخته شده و بسیار بادوام و با کیفیت هستند. قیمت انگشتر نقره مردانه در سنسی با تنوع زیاد بسیار مناسب است که می توانید خریدی مطمئن را انجام دهید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید