۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: 55373726

کافه به عنوان محلی عمومی برای نوشیدن، خوردن غذاهای سبک و توقف کوتاه یا بلند مدت برای تفریح و معاشرت با مردم است. با ما همراه باشید که راجع به ۵ تا از بهترین کافه‌های بوشهر بیشتر بدانیم.

بهترین کافه‌های بوشهر

سلام نو – سرویس گردشگری: واقعا نمی‌توان شاخص مشخصی برای تعیین بهترین کافه‌های یک شهر تعریف کرد، اما ملاک ما در این مقاله تکرار نام هر کافه در فضای مجازی و نظرات مردم بوده است.

وجود کافه‌ها به صورت فضای باز یا بسته به عنوان مکانی معاشرپذیر برای هر شهری لازم است، چرا که در فضاهای امن این چنینی امکان برقراری ارتباط بین گردشگر و ساکن آن شهر فراهم می‌شود. تفاوتی ندارد کافه‌ای در معبر اصلی باشد یا در محلی دنج، هر کافه‌ای با توجه به نیاز استفاده‌کنندگان آن تعریف و معنای خود را دارد و پاسخی به خواسته و میل اجتماعی و ذهنی کاربرهای خود می‌دهد. کافه یک فضای جمعی محسوب می‌شود که در آن فعالیت‌هایی نظیر خوردن، صحبت کردن و ملاقات‌های اتفاقی یا تجاری شکل می‌گیرد و در افراد حس تعلق و دلبستگی به مکان را ایجاد می‌کند.

بی‌شک یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهری، تعداد و کیفیت کافه‌های آن شهر است و نکته درخور توجه کارکرد کافه به عنوان مرکز یا میعادگاهی برای تجربه‌ی بودن و ماندنی موقت و البته عمیق است، تجربه‌ای که به طرز عجیبی روی کیفیت فضایی محل قرارگیری کافه اثر می‌گذارد و نقش مهمی در بهبود شرایط فیزیکی و بافت اجتماعی این نوع قرارگاه‌های انسانی ایفا می‌کند. کافه‌ها به لحاظ بعد اجتماعی این قابلیت را دارند تا به عنوان یکی از جاذبه‌های شهر در یک منطقه تبدیل شوند و محلی برای جذب و تجمع گردشگران داخلی و خارجی باشند.

بهترین کافه‌های بوشهر

با توجه به این مقدمه درباره اهمیت کافه‌ها در هر شهر، در ادامه به معرفی ۵ تا از بهترین کافه‌های بوشهر می‌پردازیم.

نگاهی به بهترین کافه های بوشهر از چشم کاربران اینستاگرام

۱- کافه دیوِر

نمای سفید، پله‌های آجری و کوتاه، درختان سبز و دری شفاف با قاب چوبی حس دعوت‌کنندگی را در هر عابر و یا سواره‌رویی ایجاد می‌کند. بیش از سه سال از شروع فعالیت این کافه زیبا می‌گذرد و نقطه خوبی در بوشهر برای صرف صبحانه، غذاهای سبک و نوشیدنی و همین‌طور تعامل با دوستان و افراد غریبه محسوب می‌شود. بسیاری از کافه‌گردها کافه دی ور را برای برگزاری جشن‌های خودشان انتخاب می‌کنند. نشانی کافه دی‌ور شعبه ایران: بوشهر، خیابان لیانِ شرقی، ‌روبروی مسجد دوانی‌ها.

(آدرس اینستاگرام: dever.cafe )

بهترین کافه‌های بوشهر

۲- کافه جار

اگر در بوشهر به دنبال یک کافه آرام و دنج می‌گردید تا تنها یا با عزیزان‌تان غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای را در آرامش نوش جان کنید، کافه جار گزینه‌ای هوشمندانه است. این کافه با مبلمان چوبی و گیاه‌های زینتی خود یک فضای دلنشین برای هر فرد استفاده‌کننده از محیط آن فراهم کرده، به طوری که آدمی متوجه گذر زمان نشود. توجه داشته باشیم کافه جار با شعار «جار، برای جار زدنِ زِندِگی است» در روز شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ سرویس‌دهی ندارد و تعطیل است. نشانی: بوشهر.انتهای آتش نشانی,نبش کوچه شهید احمدنیا.خونه سفید با درهای سبز.

(آدرس اینستاگرام: jarcafe.bu )

بهترین کافه‌های بوشهر

۳- کافه لیکارد

یکی دیگر از بهترین کافه های بوشهر، کافه لیکارد است. در این کافه می‌شود صبحانه‌های هیجان‌انگیز، قهوه‌های بی‌نظیر و شام‌های دلپذیری تجربه کرد. کافه رستوران لیکارد تمامی کیک‌ها را به صورت روزانه پخت می‌کند و این نقطه قوتی برای آن به شمار می‌آید. این کافه هر روز با ساعت کاری صبح از ۸:۳۰ الی ١٣ و عصر از ١٧:٣٠ الی ۲۴:۰۰ به نشانی خیابان بعثت، نبش شقایق ۶ قرار دارد.

(آدرس اینستاگرام: likard.bistro )

بهترین کافه‌های بوشهر

۴- کافه دلفین

یک کافه زیبا با چشم‌انداز دریا است که به عنوان یک کافه ساحلی خدمات و امکانات بسیار خوبی برای افراد و مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. کافه دلفین با داشتن فضای باز و بسته محیطی دلپذیر و جذاب دارد و شما را با دیدن منو، انتخاب غذا و مزه کردن غذای انتخابی‌تان شگفت‌زده خواهد کرد. نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس پارک پرندگان.

(آدرس اینستاگرام: cafe.dolphin)

بهترین کافه‌های بوشهر

۵- کافه آوان

کافه و نمایشگاه گل آوان، از معدود کافه‌هایی است که شما در آن صمیمیت را احساس می‌کنید. این کافه با داشتن و فروش خاص‌ترین و غول پیکرترین گیاه‌های آپارتمانی، پذیرایی قابل توجه و لیستی از غذاهای خوشمزه یکی از بهترین کافه‌های بوشهر محسوب می‌شود. در کافه آوان شما در فضایی گرم و سبز امکان گرفتن جشن تولد یا هر سال روزی را دارید. این کافه دلچسب در خیابان فرودگاه و مجموعه آوان قرار گرفته است.

(آدرس اینستاگرام: avancafe)

بهترین کافه‌های بوشهر

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید