سرنشینان یک دستگاه پژو پارس با پلاک عربی در شهرستان هیرمند به یک دستگاه سواری زانیتا تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

اتفاق عجیب در هیرمند / تیراندازی از یک دستگاه پژو پارس با پلاک عربی!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، فرمانده انتظامی هیرمند با توجه به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند در آن شهرستان گفت: عاملان این تیراندازی افراد مسلح ناشناسی بودند که تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیر آن‌ها ادامه دارد.

علی میر اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یک خودرو در مسیر روستای جهانتیغ به سمت زابل بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود با حضور مأموران در محل مشخص شد سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه پژو پارس با پلاک عربی در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاش راننده یک دستگاه سواری زانیتا را تهدید و خودروی او را کنار جاده متوقف می‌کنند و سپس شروع به تیراندازی به موتور خودوری وی کرده و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام گفت: متأسفانه در پی انتشار این خبر در فضای مجازی عده‌ای فرصت طلب این اقدام را به نیروهای نظامی و انتظامی نسبت داده اند که چنین شایعاتی به هیچ وجه صحت ندارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید