سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی چند وقتی است که از پلتفرم نمایش در حال پخش است و با استقبال مخاطبین مواجه شده است، در این گزارش به بیوگرافی و زندگینامه بازیگر نقش ننه آشوب،در سریال جیران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

همه چیز درباره ننه آشوب سریال جیران + او کیست؟ + بیوگرافی جادوگر سریال جیران | باورتان نمی شود! /عکس

به گزارش سلام نو، یکی از کاراکترهای خاص و مورد توجه قرار گرفته این روزهای سریال جیران ، جادوگری که چهره ای زیبا پشت این گریم پنهان دارد و شما چهره واقعی او را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

بهناز نازی که این روزها گریم و شکل و شمایل عجیبش در نقش ننه آشوب، سریال عاشقانه و تاریخی جیران در فضای مجازی مورد بحث کاربران قرار گرفته است، متولد ۱۲ دی سال ۱۳۴۶ در تهران است.

بیشتر بخوانید:
ننه آشوب بازیگر نقش جادوگر سریال «جیران» کیست؟ + بیوگرافی و عکس

ننه آشوب

1371718_856

بهناز نازی به جز بازی در نمایش خانگی جیران در چند سال اخیر نمایش های فوق‌العاده ای داشته است و در سریال در مسیر زاینده رود، خانه ای در خیابان چهل و یکم، قطار آن شب، سریال ملکاوان و... بازی کرده است.

بهناز نازی بازیگر نقش ننه آشوب

بازیگر نقش ننه آشوب فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در نمایش های سیگار خیس و یه شاخه گل با بوی وارتان به چهره شناخته شده در تئاتر تبدیل شد.

بازیگر نقش ننه آشوب

خانم بازیگر با بازی در فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم وارد سینما شده و با ایفای نقش در سریال در مسیر زاینده رود در قاب تلویزیون ظاهر شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید