ساختمان زیبای قرن نوزدهمی و باغ‌های کاملا آراسته شده، شما را مجذوب می‌کند که دوباره به آنجا بیایید. این هتل که از سال ۱۹۰۴ توسط یک خانواده اداره می‌شود، استاندارد بالایی از آداب و ادب حرفه‌ای را حفظ می‌کند.

تصاویر بهترین هتل‌های ساحلی ایتالیا

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ساحل آمالفی که در سال ۱۹۹۷ به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایتالیا است. برای لذت بردن از یک تعطیلات عالی یا ماه عسل، هتلی که وارد آن می‌شوید باید بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. غذا باید عالی باشد، اقامت باید راحت باشد و مناظر باید نفس گیر باشد. از میان برخی از بهترین هتل‌های ساحل آمالفی را انتخاب کنید.

ویلا ترویل، پوزیتانو

تصاویر بهترین هتل‌های ساحلی ایتالیا

همین چند سال پیش، فرانکو زفیرلی در اینجا اقامت کرد و تصمیمی برای تبدیل آن به هتل گرفته شد. افراد آمریکایی الاصل اکنون مالک این ملک هستند. این هتل دارای «مجموعه کارگردان از سفال‌های Caltagirone قرن ۱۸» به همراه مجموعه‌ای از اقلام کلکسیونر دیگر است.

کارکنان مهربان و مودب هستند و این ملک بیشتر یک خانه مجلل است تا یک هتل. اگرچه هتل کوچک است، اما نحوه نگهداری از آن قابل قدردانی است. هتل در فاصله کوتاهی از پوزیتانو قرار دارد، همچنین می‌توانید با قایق به هتل بروید، یک سفر کوچک لذت بخش.

ویلا کیمبرون، راولو

تصاویر بهترین هتل‌های ساحلی ایتالیا

این هتل یک ملک زیبا با چشم انداز سرسبز است. زمانی توسط لرد گریمتورپ در نیمه دوم قرن نوزدهم اشغال شده بود که می‌تواند برای باغ‌های زیبا اعتبار داشته باشد. این ملک دارای ۱۹ اتاق خواب با دکوراسیون منحصر به فرد است. ساختمان اصلی متعلق به قرن دوازدهم است که با عتیقه جات تزئین شده است. این رستوران با غذاهای لذیذش شما را ناامید نخواهد کرد.

هتل سانتا کاترینا، آمالفی

تصاویر بهترین هتل‌های ساحلی ایتالیا

این هتل برای اقامت مجلل خود نه تنها در امتداد ساحل آمالفی بلکه در کل منطقه شناخته شده است. ساختمان زیبای قرن نوزدهمی و باغ‌های کاملا آراسته شده، شما را مجذوب می‌کند که دوباره به آنجا بیایید. این هتل که از سال ۱۹۰۴ توسط یک خانواده اداره می‌شود، استاندارد بالایی از آداب و ادب حرفه‌ای را حفظ می‌کند. یک آسانسور شیشه‌ای به استخر و باشگاه ساحلی متصل می‌شود که برای لذت بردن از خورشید و دریا بسیار خوب است.

Bellevue Syrene، سورنتو

تصاویر بهترین هتل‌های ساحلی ایتالیا

این ملک فوق‌العاده بر روی یک تپه قرار دارد، جدا از منظره‌ای بدیع، ظرافت دوران گذشته را حفظ کرده است. این هتل از سال ۱۸۲۰ وجود دارد، که در ابتدا به عنوان یک استراحتگاه تابستانی برای کنت در سال ۱۷۵۰ ساخته شد. مجهز به تمام امکانات مدرن، اسپا و رستوران یک میزبان عالی هستند. یک عرشه خصوصی در کنار دریا رمانتیک‌ترین مکان هتل است. اتاق خواب با دقت طراحی شده است تا اقامتی مجلل را ارائه دهد.

از تعطیلات آینده خود در یکی از این هتل‌های ساحلی آمالفی لذت ببرید و حواس خود را با جذابیت ایتالیا مسحور کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید