۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 55372347

در طول مسیر، از استخرهای مقدس اولئو که توسط آبشارها تغذیه می‌شوند، دیدن کنید. در هانا، از آخرین استراحتگاه صلح آمیز چارلز لیندبرگ در یک کلیسای کوچک مشرف به دریا و مرکز فرهنگی و موزه هانا دیدن کنید تا درباره تاریخ منحصر به فرد این سرزمین بهشتی بیشتر بدانید.

آنچه در مائویی باید دید

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: غواصان جسور صخره‌ای را تماشا کنید که هر روز هنگام غروب آفتاب در شمالی‌ترین صخره‌های ساحل Kaanapali، Puu Kekaa، با سر به دریا می‌روند. با طلوع یا غروب خورشید خیره‌کننده را در بلندای ابرها در خانه خورشید، پارک ملی هالیکالا که پهنای آتشفشان آن ۷.۵ مایل و عمق ۳۰۰۰ فوت است، تماشا کنید. هیچ سفری به مائویی بدون سفر به جاده جادویی به هانا کامل نمی‌شود. می‌توانید خودتان رانندگی کنید یا در امتداد این جاده خوش منظره، تقریبا ۵۲ مایلی از Kahului، در میان سواحل سرسبز شرقی جزیره، به گشت و گذار بپردازید. در طول مسیر، از استخرهای مقدس اولئو که توسط آبشارها تغذیه می‌شوند، دیدن کنید. در هانا، از آخرین استراحتگاه صلح آمیز چارلز لیندبرگ در یک کلیسای کوچک مشرف به دریا و مرکز فرهنگی و موزه هانا دیدن کنید تا درباره تاریخ منحصر به فرد این سرزمین بهشتی بیشتر بدانید.

آنچه در مائویی باید دید

زندگی شبانه

زندگی شبانه مائوئی از تقلید کنندگان الویس تا لوائوس‌های معتبر را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید از اجراهای جاز، راک، رگی و هاوایی لذت ببرید یا از نمایش فعلی در مرکز فرهنگی و هنری مائویی در ساحل شمالی در کاهولوی دیدن کنید. این مرکز هنری و سرگرمی که به سادگی به عنوان MACC شناخته می‌شود، استعدادهای محلی و همچنین اجراهای کمدی، رقص و موسیقی را از سرزمین اصلی به نمایش می‌گذارد.

آنچه در مائویی باید دید

مائویی با بچه‌ها

فعالیت‌های خانوادگی در مائوئی فراوان است، تورهای غواصی و گشت‌وگذارهای تماشای نهنگ گزینه‌های عالی برای بسته تعطیلات مائویی هستند.

حمام آفتاب بگیرید، غواصی کنید و فوک‌های راهب در معرض خطر انقراض را با بچه‌ها در یکی از امن‌ترین سواحل شنا در جزیره، ساحل کاپالوا تماشا کنید. فرزندان خود را با ماجراجویی طاق لاک پشت مولوکینی خوشحال کنید. از طاق‌های مولوکینی و لاک‌پشت دیدن کنید، جایی که خانواده‌تان می‌توانند غواصی با لاک‌پشت‌های دریایی را بیاموزند. بادی موج سواری در امواج فیروزه‌ای بی پایان ساحل Oneloa در پارک ایالتی Makena در سواحل غربی جزیره.

آنچه در مائویی باید دید

از غارهای عظیم Ka'eleku دیدن کنید که از جریان‌های گدازه باستانی تشکیل شده‌اند. یا در یک ماجراجویی زیردریایی آتلانتیس بی نظیر به عمق بیش از ۱۰۰ فوت زیر دریا سفر کنید و روز را با طبل‌های گیرا از اقیانوس آرام لوائو به پایان برسانید.

به سمت شمال جزیره بروید و به یکی از بهترین رازهای آن پی ببرید، شهر خواب آلود پایا که توسط Architectural Digest به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی کوچک جهان رتبه بندی شده است. این مزرعه متعلق به قرن نوزدهم هنوز بیشتر طعم محلی گذشته رنگارنگ هاوایی را دارد و مخفیگاهی عالی در امتداد سواحل آرام شمالی مائوئی فراهم می‌کند. این منطقه قابل توجه و فراتر از آن را در ماجراجویی Maui Hana کاوش کنید.

آنچه در مائویی باید دید

غذا و نوشیدنی

حرکت رو به رشد مزرعه در خانه مائوئی است. برای گشت و گذار در مزرعه به Upcountry Maui بروید و بسیاری از غذاهای تازه را در قلب غذاهای منطقه‌ای هاوایی کشف کنید. از میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک مانند پیاز شیرین Maui که در میان مزارع حاصلخیز کولا رشد می‌کنند، نمونه بگیرید. خاک آتشفشانی و آب و هوای سردتر بستر مناسبی را برای این محصولات آبدار فراهم می‌کند.

در یکی از لبنیاتی‌های محلی مقداری پنیر دست ساز بچشید. یکی از پنیرهای منحصربفرد آنها را که با طعم اسطوخودوس مائویی که در نزدیکی لبه هالیکالا رشد می‌کند، امتحان کنید.

از ناهار در یکی از کامیون‌های غذاخوری مائوئی لذت ببرید. مرغ لاو لاو پیچیده شده در برگ‌های تی، یک برنج محلی مورد علاقه، یا مرغ سرخ شده خوش طعم با توفوی گیاهی تریاکی را امتحان کنید و اجازه دهید جوانه‌های چشایی شما مانند یک گاوچران آواز بخوانند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید