همزمان با سفر جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی، حدود ۱۶ هزار افسر پلیس به منظور تضمین امنیت در تل‌آویو استقرار خواهند یافت.

۱۶ هزار نیروی پلیس در تل‌آویو مستقر خواهند شد

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت: «میخائیل زینگرمن»، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت: «۱۶ هزار افسر پلیس در جریان بازدید بایدن از تل آویو در طول مسیر حضور خواهند داشت و این رقم نیروی امنیتی بی سابقه است.»

به گفته سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی، مأموران امنیت سفر رئیس جمهور آمریکا به تل آویو را تضمین می‌کنند و یکی از وظایف اصلی آن‌ها این است که خسارت به سطح و جریان عادی زندگی شهروندان به حداقل برسد.

گفته شده آموزش این نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت جو بایدن و هیئت همراه به تل آویو به به مدت دو ماه با همکاری آتش نشانان، آژانس امنیت (شباک) و وزارت امور خارجه تل آویو انجام شده است.

همچنین پیش بینی شده در جریان سفر بایدن تعدادی از بزرگراه‌ها در کوتاه مدت مسدود شود و خواسته شده است مردم اخبار پلیس را دنبال کنند.

رئیس جمهور آمریکا در روزهای ۱۳ تا ۱۶ ژوئیه به خاورمیانه سفر خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ۱۶ جولای از تل آویو به مقصد بعدی در عربستان سعودی پرواز کند.

سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی با انتقادات گسترده داخلی و مجامع حقوق بشری بدلیل نادیده گرفتن نقض حقوق بشر در فلسطین و عربستان همراه شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید