ابلو های تبلیغاتی که توسط صنف تابلو سازی ساخته می شوند در انواع متفاوت و همراه با متریال های مختلفی تولید می شوند که مسلما وجود متریال های متفاوت در تولیدشان باعث تفاوت در قیمت آنها خواهد بود.

لیست قیمت ساخت تابلو های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

امروزه تمامی اصناف و مشاغلی که به مشتریان خدماتی ارائه می دهند و یا محصولاتشان را عرضه می کنند در زمینه های مختلف شغلی فعالیت دارند که مسلما هر کدام از آنها در نیازهای افراد و اجتماع نقش بسزا و قابل توجهی را ایفا می کنند؛ نکته ای که در این بین مشتریان باید به آن دقت داشته باشند، قیمت محصولات و خدماتی است اصناف به آنها اعلام می دارند.

قیمت گذاری روی محصولات و خدمات اصناف به شکل یک لیست توسط اتحادیه مربوط به صنف مورد نظر تهیه می شود که اصناف مربوطه و عضو اتحادیه می بایست این لیست را تهیه کنند و در محل تجاری خود که می تواند شامل مغازه، کارگاه، شرکت و ... باشد نصب کنند و به معرض دید مشتریان قرار دهند.

در ادامه می خواهیم تا با لیست قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی که توسط صنف تابلو سازی ساخته می شوند آشنا شویم و جهت آگاهی و آشنایی بیشتر به توضیح برخی از مهمترین و پر فروش ترین آنها بپردازیم.

لیست قیمت تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی

تابلو های تبلیغاتی که توسط صنف تابلو سازی ساخته می شوند در انواع متفاوت و همراه با متریال های مختلفی تولید می شوند که مسلما وجود متریال های متفاوت در تولیدشان باعث تفاوت در قیمت آنها خواهد بود؛ همچنین مورد دیگری که نقش قابل توجهی در قیمت گذاری تابلو ها دارد بحث اجرایی آنها می باشد که می تواند شامل تولید در کارگاه و نصب تابلو ها در محل مورد نظر باشد.

در لیست زیر تعرفه قیمت تابلو های تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ قابل رویت است که اکثر موارد و تابلو های تبلیغاتی این لیست تا این لحظه از سال ۱۴۰۱ بدون تغییر بوده است؛ در رابطه با اطلاعات تغییر قیمت تابلو های دیگر نیز می توانیم با ورود به سایتwww,novinlight.com  و تماس با کارشناسان تابلو سازی نوین لایت که عضو رسمی و ثابت اتحادیه تابلو سازی است از قیمت ها آگاه شویم.

لیست قیمت ساخت تابلو های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

تابلو کامپوزیت

در لیست فوق، عنوانی تحت ساخت کامپوزیت مشاهده می شود که در صنعت تابلو سازی برخی آن را با نام تابلو کامپوزیت می شناسند؛ اما اینکه کامپوزیت چیست و چه کاربردی در تابلو سازی دارد باید گفت که کامپوزیت یک نوع ورق از جنس آلومینیوم است که در تابلو سازی بیشتر به عنوان زیر کار حروف های برجسته مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال می توان نمای سردر یک مغازه را با استفاده از کامپوزیت پوشش داد و روی آن انواع حروف های برجسته مانند چنلیوم، استیل، نئون پلاستیک، فلز، وکیوم و ... را نصب نمود.

در مورد قیمت تابلو کامپوزیت هم باید بگوییم که قیمت گذاری کامپوزیت بر حسب متر مربع محاسبه می شود که این قیمت گذاری با در نظر گرفتن آهنکشی و کلاف زیر کار کامپوزیت در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین نکته دیگری که باید در رابطه با قیمت تابلو کامپوزیت بدانیم این است که ورق های کامپوزیت در متراژ ۳۲۰*۱۲۰ سانتیمتر و مجموعا ۴ متر هستند که محاسبه نهایی آن مطابق با ورق مصرفی کامپوزیت خواهد بود؛ به این صورت که اگر متراژ یک تابلو کامپوزیت ۶ متر باشد، ۸ متر محاسبه خواهد شد به این دلیل که در تولید این تابلو دو عدد ورق کامپوزیت مصرف می شود.

تابلو چلنیوم

لیست قیمت ساخت تابلو های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

در لیست فوق یکی از تابلو هایی که قابل مشاهده می باشد حروف چنلیوم است که می توانید در رابطه با اطلاعات بیشتر از آن به مطلب تابلو چلنیوم مراجعه نماید؛ اما در تعریفی کلی از تابلو چلنیوم باید به این صورت نوشت که تابلو چلنیوم یک نوع حروف برجسته است که تولید آن با استفاده از رول چنلیوم و پلکسی گلاس صورت می پذیرد و روشنایی آن هم با استفاده از اس ام دی های بلوکی انجام می شود.

حروف برجسته چنلیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که در تصویر فوق سه نوع کاربردی آن مشخص می باشد و همانطور که رویت می شود نام های آنها با عنوان های حروف چنلیوم تک رنگ، حروف چنلیوم الماسی و حروف چنلیوم با رینگ پلاستیک مشخص شده است.

در رابطه با توضیح این سه نوع از حروف چنلیوم هم باید اینطور بنویسیم که حروف چنلیوم ساده با استفاده از پلکسی گلاس و چنلیوم تولید می شود و حروف چنلیوم الماسی هم همان نوع ساده است با این تفاوت که پلکسی حروف به شکل پانچ شده می باشد و در آخر، حروف چنلیوم با رینگ پلاستیک هم نوعی از حروف چنلیوم است که با استفاده از دو رنگ پلکسی گلاس ساخته می شود به این صورت که یکی از رنگ ها مربوط به پلکسی اصلی حروف است و رنگ دیگر به شکل یک رینگ دور تا دور پلکسی اصلی نصب می شود که به این شکل بعد از ساخت حروف شاهد دو رنگ متفاوت از حروف خواهیم بود.

در آخر این نکته را هم باید بگوییم که قیمت گذاری حروف برجسته چنلیوم بر حسب متر محیط محاسبه می شود به این صورت که بعد از ساخت، دور تا دور حروف متر می شود و با توجه به نرخ مصوب اتحاده و نوع حروف، قیمت تابلو چلنیوم یا همان حروف برجسته چنلیوم محاسبه می گردد.

چوب ترموود فنلاند

لیست قیمت ساخت تابلو های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

یکی از موارد دیگری که می توان با استفاده از آن مبادرت به تولید تابلو های تبلیغاتی نمود چوب ترموود است که نام آن در لیست هم با عنوان چوب ترمود فنلاند درجه یک و چوب ترمود فنلاند درجه دو آورده شده؛ چوب ترموود نوعی چوب است که تولید آن با حرارت دیدن بالای چوب صورت می پذیرد که این حرارت باعث از بین رفتن حشرات موذی داخل چوب و در نهایت دوام و ماندگاری بالای آن خواهد شد.

بهترین چوب ترموود را باید چوب ترموود فنلاند نام برد که از لحاظ مرغوبیت در میان دیگر چوب های ترموود حرفی برای گفتن دارد؛ قیمت چوب ترموود با توجه به متر مربع محاسبه می شود که این قیمت گذاری با در نظر گرفتن نوع چوب استفاده شده متفاوت خواهد بود.

نکته دیگری هم که باید در رابطه با چوب ترمود عنوان کنیم این است که برخی از مشتریان این نوع از تابلو را با نام های تابلو چوبی، تابلو مغازه چوبی و ... می شناسند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید