برای جانورشناسان رمزنگاری، افرادی که به جستجوی موجودات افسانه‌ای می‌پردازند، از جمله هیولای دریاچه اسکاتلند و چوپاکابرا آمریکای لاتین، آنها نشان دهنده یک تمایل تقریبا جهانی برای درک ناشناخته‌ها هستند.

عکسی شگفت‌آور از پاگنده، موجودی عجیب و وحشتناک که بارها در آمریکا دیده شده است

سلام نو-سلام نو پلاس: ممکن است عجیب به نظر برسد، اما سفر به کشور ساسکواچ فرصتی برای دیدن برخی از واضح‌ترین و دورافتاده‌ترین مکان‌های آمریکا را فراهم می‌کند.

برای شکاکان، مشاهده پاگنده در جنگل‌های آمریکای شمالی شاهدی بر یک توهم جمعی است.

برای جانورشناسان رمزنگاری، افرادی که به جستجوی موجودات افسانه‌ای می‌پردازند، از جمله هیولای دریاچه اسکاتلند و چوپاکابرا آمریکای لاتین، آنها نشان دهنده یک تمایل تقریبا جهانی برای درک ناشناخته‌ها هستند. صرف نظر از اینکه مردم به جانوران افسانه‌ای اعتقاد دارند یا نه، تلاش برای ردیابی آنها (به قول علاقه‌مندان با پاهای بزرگ) فرصتی عالی برای کاوش در مکان‌های شگفت‌انگیزآمریکا است.

جنگل قدیمی در نزدیکی کوگار، واشنگتن به دلیل مشاهده‌های ادعایی پاگنده، از جمله رویارویی گزارش شده در اورگونیان در سال ۱۹۲۴، بین گروهی معدنچی و گروهی از "مرد میمون" به خوبی شناخته شده است.

در تابستان سال ۱۹۷۷، دانشجویان کالج یک مورد فرضی پاگنده را در نزدیکی این معدن متروکه در Jawbone Flats، اورگان، یک شهر معدنی قرن ۱۹ گزارش کردند.

اگرچه محققان هنوز وجود پاگنده را ثابت نکرده‌اند، سازمان‌هایی مانند سازمان پژوهشگران میدان پاگنده BFRO مشاهده‌های ادعایی پاگنده را گردآوری و نقشه‌برداری می‌کنند و هر گزارش را بررسی می‌کنند و بر اساس اعتبار و مکان آن برچسب‌گذاری می‌کنند. تحقیقات آنها اغلب به عنوان یک راهنما عمل می‌کند و مسافران را به مناطقی که کمتر سفر کرده‌اند می‌آورد.

از جنگل‌های شمال غربی اقیانوس آرام گرفته تا جنگل‌های کاج دورافتاده در مرکز فلوریدا، مقاصدی که بر اساس گزارش‌ها موجودی میمون‌مانند گریزان دیده شده است، نمادی از تنوع و وسعت مکان‌های زیبای آمریکا هستند.

اینجاست که دلیل جست‌وجوی پاگنده یکی از بهترین راه‌ها برای شناختن مناطق کمتر اکتشاف‌شده ایالات متحده است و اینکه چگونه مسافران می‌توانند نقش کلیدی در حفظ فرهنگ خود داشته باشند.

عکسی شگفت‌آور از پاگنده، موجودی عجیب و وحشتناک که بارها در آمریکا دیده شده است

ارتباط با طبیعت

سیندی کادل، باستان شناس سازمان جنگل‌های ایالات متحده می‌گوید: ایجاد ارتباط با فضاهای طبیعی ممکن است ملموس‌ترین و مثبت‌ترین نتیجه مردمی باشد که باعث ایجاد این گزارشات می‌شود.

یک ردپای بزرگ با اسپری روی درختی در جنگل ملی سیوسلاو اورگان نقاشی شده است. این منطقه به‌خاطر مشاهده‌های گزارش‌شده Sasquatch معروف است، اولین‌هایی که قدمت بیش از یک قرن دارند.

سازمان پژوهشگران میدان پاگنده اغلب سفرهای یک هفته‌ای را در منطقه کاسکید اورگان هدایت می‌کند.

دنبال پاگنده بودن می‌تواند مسافران زیادی را به برخی از دیدنی‌ترین مناظر ایالات متحده، مانند جنگل پر از گل‌های وحشی در اطراف کوه راینر واشنگتن، بکشاند.

سدر دانکن با ارتفاع ۱۷۸ فوت، واقع در شبه جزیره المپیک واشنگتن، بزرگترین سرو قرمز غربی در ایالات متحده و دومین سرو بزرگ در جهان است.

کادل می‌گوید: "این در مورد ورود به طبیعت با افراد همفکر برای لذت بردن از فضای باز و تماشای حومه است و چه کسی می‌تواند بگوید که این پستاندار کشف‌نشده در آنجا وجود ندارد؟"

وقتی کادل گروه‌هایی را در سفرهای سه روزه تا هفت روزه به داخل آبشارهای مرکزی هدایت می‌کند، سعی می‌کند ارتباطات واقعی را با زمین ادغام کند: کلاس‌های شناسایی گیاهان، پیاده‌روی در طبیعت و درس‌های تاریخ بومی.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید