معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به پرداخت ۴۲۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه اظهار داشت: ۲۵۰ میلیارد تومان نیز تحت عنوان پاداش پایان خدمت به ۱۱۰۰ نفر بازنشستگان اتوبوسرانی پرداخت شده است.

فروش ملک برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تهران صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری شهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ما حتی یک ریال فروش ملک برای تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق به پرسنل و کارمندان نداشته‌ایم.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پس از ارائه گزارش توسط حبیب کاشانی خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران، در ارتباط با حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه ما حتی یک ریال فروش ملک برای تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق به پرسنل و کارمندان نداشته‌ایم.

او با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای اخذ مالیات ۱۴۰۰ گفت: در این بخش نیز یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان مالیات مربوط به سال ۱۴۰۰ اخذ شد که کمک شایانی برای شهرداری تهران شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به پرداخت ۴۲۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه تصریح کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان نیز تحت عنوان پاداش پایان خدمت به ۱۱۰۰ نفر بازنشستگان اتوبوسرانی پرداخت شده است و این در حالی است که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه مناطق و ۷۳۱ میلیارد تومان نیز در حوزه عمرانی در طی فروردین و اردیبهشت‌ماه هزینه شده است و در کنار این اقدامات باید پرداخت دیون بابت بازپرداخت اوراق مشارکت نیز اشاره کرد. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که در ۱۰ ماهه گذشته حتی یک ریال نیز ما عقب‌ماندگی در بخش بازپرداخت اوراق مشارکت نداشته‌ایم.

فلاح با اشاره به اینکه در همین مدت قراردادها و تفاهم‌نامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به امضا رسیده است، گفت: به عنوان مثال قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی جهت تامین قطعات مترو به امضا رسیده است که در این بخش نیز ۲۲۰ میلیارد تومان پیش‌پرداخت منظور شده است.

او همچنین با اشاره به توجه شهردار تهران به منابع درآمدی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این بخش جلسات متعدد و چند ساعته‌ای هر هفته با حضور آقای زاکانی برگزار و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید