شب گذشته درپی درگیری و قمه‌کشی در خیابان ۱۴ متری امام حسین(ع) محله نیروگاه منجر به فوت جوان ۳۱ ساله و زخمی شدن ۲ الی ۳ نفر دیگر شد.

مرگ هولناک جوان ۳۱ ساله در قمه‌کشی شب گذشته قم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اطلاعات میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که این درگیری دارای پیشینه و نزاع‌های قبلی نیز بوده است و هر دو نفر قاتل و مقتول دارای سابقه کیفری و شکایت از یک دیگر بوده‌اند.

سرهنگ ولی ترابی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم در این راستا و در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تائید خبر فوق، اظهار کرد: ساعت ۱ بامداد شب گذشته درپی دعوای طایفه‌ای به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی در ۲ ، ۳ سال گذشته منجر به فوت جوان ۳۱ ساله شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۷ نفر تاکنون دستگیر شده‌اند، مطرح کرد: پس از این درگیری ۱ نفر فراری شده و از شب گذشته پیگیری لازم در خصوص دستگیری این فرد نیز انجام شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه در این درگیری ۱ نفر دیگر زخمی و دو سه نفر هم با چوب و چماق ضرب دیده‌اند، عنوان کرد: ضربات متعدد چاقو علت اصلی فوت این جوان بوده است و تحقیقات لازم در خصوص اینکه ضربه نهایی از سوی چه شخصی وارد شده، درحال انجام است.

همچنین گفتنی است؛ مقتول دارای دو فرزند ۴ ساله و ۱۰ ماهه بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید