دوستان و خانواده خود را با این جدیدترین ایده‌های تم جشن تولد غافلگیر کنید.

بهترین ایده تم جشن تولد برای کودکان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: اگر فکر می‌کردید جشن تولد هنوز برای فوت کردن شمع و بریدن کیک است، سخت در اشتباهید! در زمان‌های امروزی، این جشن‌های تولد "عادی" جای خود را به مهمانی‌های مضمونی هیجان‌انگیز داده‌اند که می‌توانند خاطرات ماندگاری ایجاد کنند. از دکوراسیون گرفته تا منوها و حتی لباس‌ها، هر عنصر حسی منحصر به فرد به محیط می‌افزاید و مهمانان شما را تشویق به مشارکت حداکثری می‌کند.

با وجود صدها تم برای انتخاب، چگونه بهترین موضوع را برای مهمانی خود انتخاب می‌کنید؟ ما با فهرست کردن این تم‌های محبوب تولد برای کودکان و بزرگسالان، کار را برای شما آسان کرده‌ایم که می‌تواند به‌طور خودکار حالت‌های مناسب را برای جشن گرفتن این روز ایجاد کند!

دوستان و خانواده خود را با این جدیدترین ایده‌های تم جشن تولد غافلگیر کنید و اهداف مهمانی جدیدی را برای آنها تعیین کنید:

تم تولد میکی موس

بهترین ایده تم جشن تولد برای کودکان

میکی موس یک تم همیشه محبوب برای اولین تولد است! این شخصیت شایان ستایش لبخند را بر روی صورت مهمانان کوچک شما و حتی کودک زیبای شما به ارمغان می‌آورد! استفاده از رنگ‌های روشن مانند قرمز، زرد و سیاه در پس زمینه سفید، تصویر جالبی از چیدمان مهمانی شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به موضوع وفادار بمانید و هر عنصری را مانند میکی درآورید یا رنگ‌ها و الگوها را برای نمادگرایی پیاده سازی کنید.

وسایل تزیین تم: این تزیین اولین تولد برای نوزاد پسر از یک میز وسط سفید، دو میز کناری و یک صندلی تولد پسر به رنگ قرمز استفاده می‌کند. سایر عناصر عبارتند از اسباب‌بازی‌های نرم میکی، بادکنک‌هایی با تم میکی، کیک دو طبقه میکی موس، دسرهای هماهنگ و هدایای میکی.

تم مناسب برای تولد اول نوزاد پسر: تابستان‌ها، به عنوان یک مهمانی چمن. در زمستان‌ها، شما از همین تنظیمات در داخل خانه استفاده می‌کنید.

تم تولد پرنسس دیزنی

بهترین ایده تم جشن تولد برای کودکان

دنیای جادویی دیزنی یکی از محبوب‌ترین تم‌های تولد یک دختر بچه است. این تم همه کاره به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را آزاد کنید و با عناصر مختلف بازی کنید. در اینجا یک ایده پیچیده است که عمدتا از تم رنگ صورتی و بنفش استفاده می‌کند. به جای اینکه فقط به یک شخصیت بچسبند، سه شاهزاده خانم گرد هم می‌آیند تا اولین تولد فوق العاده را برای شاهزاده خانم شما آرزو کنند!

اقلام تزیینی تم: از پارچه‌های روان صورتی ساده به‌عنوان پس‌زمینه استفاده می‌شود و با قاب‌های عکس پرنسسی و پرده‌های طلایی در دو طرف آن برجسته می‌شود. کفپوش با یک فرش خزدار صورتی پوشانده شده است تا ظاهری جذاب ایجاد کند. میزهای سفید ظروف طلایی با دسرهای رنگارنگ را به نمایش می‌گذارند. ردیفی از بادکنک‌های رنگارنگ حس سرگرم‌کننده‌ای به چیدمان می‌بخشد.

تم مناسب برای دختران یک ساله یا کمتر از ۴ سال: این تم دنج برای زمستان‌ها عالی است. در تابستان برای پوشاندن فضا از حداقل پارچه‌ها و بادکنک‌های بیشتر استفاده کنید.

تم قدیمی مزرعه مک دونالد

بهترین ایده تم جشن تولد برای کودکان

آیا فرزند شما از رقصیدن با آهنگ‌های قدیمی مک دونالد لذت می‌برد؟ همه را به مهمانی بیاورید و منتظر عبارات گرانبها در صورت کوچولوی خود باشید! این تزیین تولد حیاط برای اولین تولد بسیار آسان است که در خانه انجام شود. تنها چیزی که نیاز دارید چند میز با ظاهر روستایی، چند بادکنک و برش‌های ترموکلی از مجسمه‌های حیوانات است تا اتاق مهمانی خود را به زمین کشاورزی حومه شهر تبدیل کنید!

وسایل تزیین تم: دو یا سه میز چوبی و یک رومیزی چاپ شده با الهام از مزرعه برای پوشاندن آنها. برخی از قلمه‌های کاغذ یا مقوا در خانه مزرعه، حیوانات و پرندگان انجام می‌شود. برای داشتن ظاهری سه بعدی، چند وسیله بادی حیوانات اضافه کنید. یک تشک چمن مصنوعی برای پوشش کف و مقداری کاه خشک برای تقلید از زمین کشاورزی تهیه کنید. برای ایجاد محیطی هیجان‌انگیز، بادکنک‌های زیادی را درون آن بیندازید. تم مناسب برای دختران و پسران گروه‌های سنی 1 تا 3 سال: این یک انتخاب ایده‌آل برای هوای گرم مانند تابستان یا بهار است.

تم آسمان و ابرها

بهترین ایده تم جشن تولد برای کودکان

این دکوراسیون رویایی ما را با ابرهای کرکی در اطراف به آسمان می‌برد! آسمان و ابر یک تم محبوب تولد 1 سالگی برای نوزادان پسر و دختر است. این با دکوراسیون آبی دلپذیر پر شده است تا آسمان آبی خنک و انبوهی از پنبه‌های نرم را به عنوان ابر نشان دهد. همچنین می‌توانید با اضافه کردن بالون‌های هوای گرم برای بلند کردن و شناور شدن در هوا را اضافه کنید.

اقلام تزیینی تم: یک برگه آبی ساده برای پس زمینه بگیرید و چند برش کاغذی از بادکنک‌های هوای گرم و ابرها بچسبانید. کل ظروف غذاخوری را سفید نگه دارید و کیک و دسرهای خود را با تم آبی و سفید سفارشی کنید. رومیزی معمولی خود را با فرش خزدار سفید یا ملحفه‌های پنبه‌ای جایگزین کنید.

تم مناسب برای اولین جشن تولد دختران و پسران: برای تمام فصول سال کار می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید