خالکوبی روی صورت شما احتمالا بدترین مکان برای حکاکی است زیرا ساختار زیبای آن را خراب می‌کند و ظاهری بسیار زشت و ناخوشایند به آن می‌بخشد.

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: یک خالکوبی عجیب و غریب اساسا یک خالکوبی زشت است. قسمت غم انگیز این است که آنها روی بدن دائمی هستند و برداشتن آنها بسیار دشوار است. خالکوبی روی صورت شما احتمالا بدترین مکان برای حکاکی است زیرا ساختار زیبای آن را خراب می‌کند و ظاهری بسیار زشت و ناخوشایند به آن می‌بخشد.

خالکوبی صورت یکی از عجیب‌ترین خالکوبی‌هایی است که تاکنون دیده شده است. آنها ظاهری هیولایی به شما می‌دهند و شما را بسیار شبیه به یک موجود شیطانی شرور می‌کنند. چشمان زرد و رنگ سبز به زشتی آن می‌افزاید و مطمئنا فردی که در کنار شما نشسته را می‌ترساند.

۱. خالکوبی عجیب چشم در پشت سر

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

یک فرد معمولی هرگز خالکوبی را که تصویر یک جفت چشم را نشان می‌دهد، آن هم در پشت سرش را نمی‌خواهد. این دیوانه کننده است و گاهی اوقات ما را به این سوال وا می‌دارد که چرا کسی می‌خواهد چشمانش را پشت سر بگذارد در حالی که از قبل دو چشم در جلو دارد. واضح است که این یک طراحی وحشتناک است.

۲. طرح‌های خالکوبی عجیب و غریب اسکلت نوزاد

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

یکی دیگر از طراحی‌های عجیب و غریب خالکوبی، خالکوبی اسکلت نوزاد است. آنها مضحک و کاملا وحشتناک به نظر می‌رسند. مطمئنا جوهر زدن چنین چیزی ایده منطقی نیست، زیرا باعث ایجاد احساس آزار می‌شود. من مطمئن هستم که صاحبان چنین خالکوبی‌هایی در آن زمان تصور می‌کردند که این یک فکر باورنکردنی بود. دوره‌ای که آنها را به عنوان یک میمون گچ گرفته بودند و هیچ همراه یا خویشاوندی در اطرافشان نبود که آنها را از آرایش ظریف سرشانه خود دور کند، قبل از اینکه بی‌پایان بر بدنشان نقش ببندد.

۳. خالکوبی‌های عجیب ادای احترام زشت

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

بدترین ایده برای ادای احترام به کسی این است که یک خالکوبی به شکل کلیه یا کبد با نام شخص روی پوست اطراف آن نوشته شده باشد. بیشتر توهین آمیز و کمتر ادای احترام به نظر می‌رسد. این نمونه کلاسیک قضاوت بد همراه با کمبود هوش است. کلیه و کبد از مهم ترین اعضای بدن هستند و مطمئنا بازی با آن‌ها شوخی نیست.

۴. طرح‌های خالکوبی عجیب و غریب جمجمه

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

آخرین طرح خالکوبی که می‌خواهید تکرار کنید، خالکوبی جمجمه است که روی گوش بیرونی شما حک شده است. به نظر عجیب و غریب و غیرجذاب است و هیچ چیز مثبت یا معناداری را منعکس نمی‌کند. این یک ایده وحشتناک است و به شما فردیت نمی‌دهد.

۵. طرح‌های خالکوبی عجیب خواهر و برادر

۵ طرح خالکوبی عجیب و خلاقانه / عکس

طرح خالکوبی که به طور کامل اشتباه فرض می‌شد، خالکوبی عجیب و غریب خواهر و برادر است. این تصویر دو خواهر و برادر را نشان می‌دهد که دست در دست هم گرفته‌اند و بخشی از بدنشان به هم چسبیده است. قلب آنها که بیرون زده بود به شیوه‌ای بسیار پیچیده در هم تنیده شده بود. این واقعا ظاهری بسیار عجیب و زشت در خالکوبی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید