وزارت خارجه روسیه از گنجاندن ۲۵ فرد دیگر که در میان آنها همسر و دختر جو بایدن، رییس‌جمهور هم وجود دارد، در فهرست شخصیت‌های ممنوع‌الورود به روسیه خبر داد.

تحریم ۲۵ آمریکایی دیگر از سوی روسیه / همسر و دختر بایدن هم تحریم شدند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از روسیاالیوم نوشت: وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فهرست شخصیت‌های آمریکایی ممنوع الورود به روسیه را افزایش داده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در واکنش به تحریم های فزاینده آمریکا علیه شخصیت های روس، ۲۵ آمریکایی که در میان آنها اعضای مجلس سنا که سیاست خصمانه علیه روسیه دارند، و اعضای آنچه به گروه مکفول یرماک موسوم است و رویکرد خصمانه علیه روسیه دارد و نیز افرادی از خانواده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در فهرست تحریم قرار داد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: فهرست تحریم ها شامل جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا و دخترش اشلی بایدن است.

گفتنی است که وزارت خارجه روسیه چندی پیش اعلام کرد که در واکنشی متقابل به اقدامات خصمانه مقامات کانادا علیه مسکو، از ورود ۴۳ شهروند کانادایی به خاک این کشور جلوگیری کرده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: در واکنش به تحریم های اخیر مقامات کانادایی در ماه می سال جاری علیه کارکنان اجرایی شرکت‌ های روس و اعضای خانواده‌ های آنها، ورود ۴۳ شهروند کانادایی به روسیه برای همیشه ممنوع شده است. در میان تحریم شدگان نام مقامات فدرال و منطقه‌ ای حزب حاکم لیبرال نیز وجود دارند. در صورتیکه کانادا مسیر روسیه هراسی را دنبال کند، طرف روسی این حق را برای خود محفوظ می‌ داند که در پاسخ به خصومت‌ های آشکار اوتاوا اقدامات متقابل انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید