بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی نوری و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد

گزارش بورس امروز ۶ تیر ۱۴۰۱ / بورش رشد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان در بیش از ۳۸۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲ هزار و ۷۴۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی نوری و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پارس، فولاد خوزستان و بانک پارسیان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان در ۲۲۳ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۵۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه توسعه ملی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید