ارزهای دیجیتال یکی از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر دنیا هستند و چه بسا افرادی بودند که یک شبه و با خرید یک ارز دیجیتال میلیاردر شدند.

با استراتژی ترید در ارزهای دیجیتال ثروت مند شوید!!

استراتژی ترید یا داشتن استراتژی معاملاتی به راحتی به افراد این قابلیت را می دهد تا در ارزهای دیجیتال ثروت مند شوند و پول کلانی از آن ها به جیب بزنند. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاد که چگونه می توان به این قابلیت دست یافت؟ استراتژی ترید چیست و چرا در افزایش درآمد شما تاثیرگذار است؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید، با ما همراه باشید.

استراتژی ترید چیست؟

با استراتژی ترید در ارزهای دیجیتال ثروت مند شوید!!

داشتن استراتژی معاملاتی و ترید به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال این قابلیت را می دهد تا کاربران دارایی خود را بر روی ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنند که سود بیشتری را نسیب آن ها کند. به طور کل علم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نحوه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را استراتژی ترید می گویند و هر کسی که به این علم دست یابد به راحتی می تواند از بازار ارزهای دیجیتال درآمد کسب کند. خوب شاید این سوال در ذهن شما پیش آید که چند سال باید بگذرد تا بتوانید به علم استراتژی دسترسی پیدا کنید، در جواب این سوال باید گفت راه های آسان تری هم وجود دارد. دوره استراتژی معاملاتی محمد فاموریان در بردارنده نکات و مفاهیم خارق العاده ای است که شما را به وجد خواهد آورد به طوری که تا به حال و تاکنون در هیچ وبسایتی نظیر آن را ندیده و نشنیده باشید.

استراتژی معاملاتی چگونه سبب پولدار شدن ما می شود؟

با استراتژی ترید در ارزهای دیجیتال ثروت مند شوید!!

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین بازارهای مالی در کنار بازارهای فارکس و بورس است و از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال موجود در این بازار بسیار زیاد می باشد. از این رو شناختن و شناسایی ارزهای دیجیتالی که برای سرمایه گذاری مفید می باشند، پروسه ای زمان بر و طولانی است. اما اگر وقت خود را صرف شناسایی و شناخت این بازار گسترده کنید و با تازه های دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کنید به راحتی ثروت مند خواهید شد. برای اینکار بهتر است ابتدا آموزش ببینید و از تجربه مدرسان بزرگی همچون محمد فاموریان، وارن بافت و... استفاده کنید؛ علاقه مندان می توانند با مراجعه به برگه بهترین آموزش ارز دیجیتال از تمامی نکات و روش های تبدیل شدن به یک تریدر موفق بهره مند شوند.

به عنوان مثال بیت کوین در سال ۲۰۰۸ به عنوان اولین ارز دیجیتال معرفی و روانه بازار گردید، این رمزارز در ابتدا قیمتی زیر ۱ دلار داشت، اما با گذشت تقریبا ۱۲ سال به ارزشمندترین رمزارز دیجیتال تبدیل شد. پس شناسایی ارزهای دیجیتالی که به تازگی وارد بازار می شوند به شما در طی کردن پله های موفقیت و رسیدن به پول زیادی کمک خواهد کرد. نکته دیگری که در رابطه با استراتژی ترید وجود دارد این است که شما زمان ورود و خروج از بازار ارزهای دیجیتال را به خوبی یاد خواهید گرفت و متوجه می شوید که در الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری است یا خروج از بازار.

بهترین استراتژی های ترید

استراتژی ترید انواع مختلفی دارد که دانستن همه آن ها در ثروت مند شدن تریدرها کمک بسیار زیادی خواهد کرد. دانستن این روش ها سبب کسب سود بیشتر و رسیدن به درآمدی بسیار زیاد یا حتی از ضرر جلوگیری کند.

استراتژی ترید با اخبار

آگاهی داشتن از فضای مجازی و این که افراد مشهور نظیر ایلان ماسک در توییت جدید خود چه چیزی درباره ارزهای دیجیتال گفته، بسیار مهم می باشد. چرا که تاثیر این اخبار بر روی بازار ارزهای دیجیتال به سرعت دیده می شود که سقوط ارز دیجیتال شیبا بعد از توییت ایلان ماسک درباره این ارز دیجیتال بهترین مثال برای این مورد است.

استراتژی ترید در پایان روز کاری

تریدرها معمولاً شغل دیگری هم دارند و در کنار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به انجام آن نیز مشغول می باشند، از این رو در زمان پایان تایم اداری یا روز کاری بهترین زمان برای سرمایه گذاری و ترید کردن می باشد. چرا که زمان کمتری برای نوسان گیری نیاز است و همچنین فقط نیاز به مطالعه زمان بسته و باز شدن نمودار ها می باشد.

نوسان گیری

سویینگ تریدینگ یا نوسان گیری یکی دیگر از روش های استراتژی معاملاتی است که از طریق بررسی نمودارها و تجزیه و تحلیل کردن روندها به دست می آید تا تریدر از این روندهای جزئی درآمد کسب کند.

پوزیشن تریدینگ

این روش یکی از محبوب ترین روش های استراتژی ترید می باشد که تعداد زیادی از تریدرها به انجام آن مشغول هستند. تریدرها در این حالت توجه ای به تغییرات جزئی و نوسانات جزئی در پوزیشن خود ندارند و ماه ها سال ها در این پوزیشن باقی می مانند. در این حالت با بررسی روند ارز دیجیتال در یک بازه طولانی مدت و با استفاده از تحلیل فاندامنتال روند ارز دیجیتال را بررسی و پیش بینی می کنند و در زمانی که متوجه ورود آن به دره سقوط می شوند، پوزیشن خود را ترک می کنند.

تحمل ریسک

بازار ارز دیجیتال، بازاری پر تنش و هیجان انگیز می باشد و افرادی که پا به این بازار می گذارند باید توانایی تحمل ریسک و پذیرفتن خطرهای احتمالی موجود در این بازار را داشته باشند.

جمع بندی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از پرطرفدارترین و پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر دنیا می باشد که با آموزش دیدن و کسب تجربه به راحتی می توانید در این بازار کسب درآمد کنید. از این رو برای تبدیل شدن و وارد شدن به دسته آدم های ثروت مند باید کمی جسور و ریسک پذیر و در عین حال عاقل و سنجیده رفتار کنید. استراتژی ترید در بردارند همه این موارد است و با داشتن علم استراتژی ترید به راحتی به این نکته پی خواهید برد که بهترین زمان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال چه زمانی است و چگونه ۱۰ هزار تومان خود را ۱۰۰ هزار تومان تبدیل کنید.

منبع: https://famoorian.ir/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید