قصد کشتن او را نداشتم و اصلاً فکر نمی‌کردم این ضربه باعث مرگش می‌شود فقط می‌خواستم تهدیدش کنم که دست از سر آن دختر بردارد اما وقتی خونین و زخمی روی زمین افتاد از ترس فرار کردم.

درگیری مرگبار در کرج / پسر جوان به خاطر دختر مورد علاقه‌اش آدم کشت!

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: بامداد ۲۱ خرداد امسال خبر یک درگیری جمعی که منجر به قتل پسری ۲۲ ساله در منطقه حیدرآباد کرج شده بود، به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام شد و بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی و تشخیص هویت در محل حادثه حضور یافتند.

کارآگاهان در تحقیقات محلی دریافتند که چند پسر ۲۰ تا ۲۵ ساله به‌دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند و در این نزاع یکی از پسرها بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

در نخستین گام، بازپرس دادسرای جنایی البرز دستور داد جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

بلافاصله اقدامات اطلاعاتی- پلیسی کارآگاهان آغازشد و در کمتر از ۲۴ ساعت ۳ نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

در تحقیقات تکمیلی یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و به قتل پسر جوان با چاقو اعتراف کرد.

این متهم درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من به دختر جوانی در محله‌مان علاقه داشتم و مدتی هم با او در ارتباط بودم اما بعد از مدتی متوجه شدم که یکی از پسران محل به او پیشنهاد دوستی داده و چندبار مزاحمش شده است که از شنیدن این موضوع خیلی عصبانی شدم و با چند نفر از دوستانم به مقابل خانه آن پسر رفتیم و بعد از تهدید و درگیری لفظی با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به گردنش زدم.

من قصد کشتن او را نداشتم و اصلاً فکر نمی‌کردم این ضربه باعث مرگش می‌شود فقط می‌خواستم تهدیدش کنم که دست از سر آن دختر بردارد اما وقتی خونین و زخمی روی زمین افتاد از ترس فرار کردم و می‌خواستم از کشور خارج شوم که از سوی پلیس دستگیر شدم. الان هم خیلی پشیمانم، چون به خاطر یک موضوع ساده هم جان او را گرفتم و هم زندگی خودم را نابود کردم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید