مهم نیست که چقدر از غذاهای یکسان لذت می‌برید، در لحظه‌های یک فیلم می‌خندید یا با شریک زندگی خود روی یک تخت می‌خوابید. تعطیلات و فعالیت‌های هیجان انگیز با هم جزء ضروری یک رابطه عاشقانه است که ممکن است در مسافت طولانی دوام بیاورد.

بکرترین مکان‌های جهان برای سفر با شریک عاطفی‌تان!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آیا می‌خواهید همان ترکیبی از سفرهای توریستی و غوطه وری‌های فرهنگی را داشته باشید که اکثر زوج‌ها انجام می‌دهند؟ زمانی که کاوش در مکان جدید خود را به پایان رساندید، متوجه خواهید شد که آیا برای هم یک جفت ساعت خوش هستید یا دوستان مسافرتی؟

شریک جدید شما احساسات مشابه شما را تجربه خواهد کرد، به خصوص با پیشرفت رابطه شما. مهم نیست که چقدر از غذاهای یکسان لذت می‌برید، در لحظه‌های یک فیلم می‌خندید.. تعطیلات و فعالیت‌های هیجان انگیز با هم جزء ضروری یک رابطه عاشقانه است که ممکن است در مسافت طولانی دوام بیاورد.

پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

اقامت در هتلی را در نظر بگیرید که نیویورک تایمز آن را "بهترین هتل آمریکا" در سفر ماه عسل خود (که امیدوارید بسیار بیشتر از اولین سال زندگی مشترک شما ادامه داشته باشد) لقب گرفته است. کوراکیا پانسیونه در فاصله کمی بیش از ۱۰۰ مایلی شرق لس آنجلس، در پالم اسپرینگز، استراحتگاهی با مضمون مراکشی است که دارای خانه‌های ییلاقی و ویلاهایی است که شما را به پایتخت این کشور می‌رساند. این واقعیت که آنها به کودکان اجازه حضور در محل را نمی‌دهند به این معنی است که شما نگران این نخواهید بود که یک نوزاد تازه متولد شده در حال زاری با مشکلی که به تازگی وارد اتاق شما شده‌ایم تداخل کند.

پورتلند، اورگان

به جای گذراندن وقت خود در ساحل، سفر به یک شهر کوچک کوهستانی را در نظر بگیرید که در آنجا ممکن است در برخی از فعالیت‌های خارج از منزل با هم شرکت کنید. این یک استراحت‌گاه بعد از یکنواختی کار اداری و خوراکی‌های سریع ساعات شاد بعد از کار است. پورتلند ماجراجویی‌های پیاده روی در فضای باز، جشنواره‌های آشپزی، غوطه‌وری در آشپزی، جشنواره‌های آشپزی و غیره را ارائه می‌دهد.

اسکاتسدیل، آریزونا

برای کسانی که به دلیل عکس‌های ماجراجویی فوق‌العاده‌شان در شبکه‌های اجتماعی عاشق نامزد همراهشان در سفر شده‌اند، به احتمال زیاد دوست دارند اولین تعطیلات خود را با هم در کوه بگذرانند. اسکاتسدیل، آریزونا، با محیط صخره‌ای و فعالیت‌های فراوان، مکانی ایده‌آل برای در نظر گرفتن مکانی بالقوه برای تعطیلات بعدی است. اقامتی که بسته "جویندگان هیجان" شامل صبحانه روزانه، بالون سواری، دوچرخه سواری و پیاده روی در کوه کملبک و همچنین دو آبمیوه برای هر نفر را در نظر بگیرید. مهم نیست هر هتلی را که انتخاب ‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که مناظر خیره کننده‌ای خواهید داشت، به خصوص با توجه به ارتفاع استراحتگاه بالای صحرای سونوران. بعد از این همه بررسی، نظر شما چیست؟ در اسپای محل آنها که هم مجلل و هم آرام است استراحت کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید