رئیس جمهور از شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور دیدن کرد.

بازدید آیت‌الله رئیسی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

بیش از ۷ هزار و ۸۶۰ نفر از نخبگان، متخصصین و اساتید دانشگاه در رشته‌های مختلف فنی و علمی و در قالب بیش از ۶۱۰ شرکت در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

دکتر رئیسی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شهرک در گفتگو با متخصصان، کارشناسان و مدیران این مجموعه در جریان جزئیات فعالیت‌ها و تولیدات این شهرک علمی و تحقیقاتی قرار گرفت.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ به طور جدی با راه‌اندازی اولین مرکز رشد در کشور و با هدف حمایت و هدایت شرکت‌های کوچک و نوپای دانش‌بنیانی که ایده‌های نوآورانه و فناورانه داشته و امکانات لازم جهت عملیاتی نمودن آن را ندارند، آغاز کرد و به عنوان حلقه‌ واسط میان دولت، صنعت و دانشگاه به توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نهایتاً تبدیل علم به ثروت در کشور ایفای نقش کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید