بدون شک یکی از دغدغه کاسبان و نویسندگان قیمت چاپ است. از چاپ جعبه و مجله گرفته تا چاپ بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و موارد دیگر عوامل مهمی در تعیین قیمت چاپ هستند. از این رو اکثر افراد همیشه به دنبال روشی هستند تا قیمت چاپ را به حداقل برسانند.

چاپ جعبه باکیفیت از کجا سفارش بدم؟!

امروز چاپ جعبه مقوایی در صنعت بسته بندی، نقش بسیار بزرگی را ایفا می کند. جعبه مرغوب می تواند کسب و کار شما را به شهرت برساند، یک قیمت بالا کالا و محصولات را توجیه کند و برند شما را نسبت به سایر رقبا متمایز سازد. از آنجایی که تولید چاپ جعبه و چاپ مجله نیاز به مهارت، تجربه و دستگاه های به روز دارد باید در انتخاب چاپخانه دقت داشته باشید تا علاوه بر محافظت از محصولات خود در حین حمل نقل، فرایند برندسازی را نیز به سرانجام برسانید.

همانطور که گفته شد چاپ جعبه باکیفیت مزایا متعددی به همراه دارد از این رو قیمت چاپ آن بسیار ناچیز خواهد بود. بنابراین هیچ گاه کیفیت چاپ جعبه و چاپ مجله را فدای قیمت چاپ نکنید؛ چون که مزایا آنها برای برندسازی و محافظت از محصول آنقدر ضروری است که قیمت چاپ به چشم نخواهد آمد.

چاپ جعبه و چاپ مجله های شیک، اعمال طراحی لوکس و مدرن و در نهایت به کارگیری آنها در بسته بندی محصولات، می تواند رفتار مصرف کننده را به نفع شما تغییر دهد. جالب است بدانید بیش از 70 درصد مواقع، عامل اصلی که باعث می شود مشتریان کالا شما را خریداری کنند، بسته بندی شیک و خیره کننده کالا می باشد.

پس با جرئت می توان گفت اگر بسته بندی محصولی ظاهری شیک و شکیل داشته باشد، افراد بیشتری تمایل به خرید آن خواهند داشت. بنابراین با چاپ مجله و چاپ جعبه های شکیل می توانید بر روی فروش مستقیم کالا بدون دید داشت به قیمت چاپ، تاثیر مثبت بگذارید.

به همین جهت توصیه می شود برای طراحی، چاپ مجله و چاپ جعبه برای محصول و خدمات خود، زمان و بودجه کافی صرف کنید.

چاپ جعبه چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

چاپ جعبه باکیفیت از کجا سفارش بدم؟!

آیا تا به حال هنگام تحویل گرفتن کالا خریداری شده، با کارتن قهوه ای ساده روبرو شده اید؟ بدون شک از دریافت چنین جعبه ای تجربه هیجان انگیزی نخواهید داشت. چاپ جعبه های سفارشی علاوه بر این که نام شرکت و کسب و کار شما را در ذهن مشتریان حک می کند، باعث می شود تا در حین فرایند حمل و نقل خسارتی به جنس وارد نشود.

بنابراین مهم نیست که صاحب کسب و کار کوچک هستید یا مدیر عامل شرکت های بزرگ تجاری، چاپ جعبه و حتی چاپ مجله برای کسب شهرت و برندسازی بسیار فوق العاده عمل می کند؛ در نتیجه از تحویل محصول خود به مشتریان در یک جعبه بی نام و نشان خودداری کنید.

همچنین افرادی که صاحب کسب و کار های آنلاین هستند، به کارگیری جعبه های شیک و مقاوم بسیار موثر خواهد بود. زیرا اولین چیزی که مشتریان هنگام تحویل کالا با آن مواجه می شوند؛ کیفیت بسته بندی، نام و لوگو شرکت خواهد بود که تجربه هیجان انگیزی را به مشتریان می بخشد. علاوه بر این؛ وجود نام شرکت به همراه لوگو روی بسته بندی این اطمینان خاطر را به مشتری انتقال می کند که محصول خود را به درستی خریداری کرده اند.

حال ممکن است برای شما عزیزان سوال به وجود آید که روی چاپ جعبه و حتی چاپ مجله باید چه مواردی رعایت شده تا فرایند برندسازی و تبلیغات به درستی انجام شود؟

دقت داشته باشید اولین و مهم ترین چیزی که حین سفارش چاپ جعبه باید به خاطر داشته باشید این است که حتما جنس مقوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی از کالا در شرایط آب و هوایی و محیطی محافظت کند. در نهایت وجود نام، لوگو شرکت و راه های برقراری تماس بی تاثیر نیست.

در نهایت داشتن جعبه بسته بندی منحصر به فرد به عنوان یک تبلیغ بدون هزینه نیز به شمار می رود.

چاپ مجله چیست و انواع آن کدام است؟

چاپ جعبه باکیفیت از کجا سفارش بدم؟!

مجله یا به عبارتی دیگر ژورنال به مجموعه جلدی گفته می شود که به طور منظم با فاصله انتشار مرتب و در تاریخی معین در حوزه های متفاوتی همچون فنی، دینی، کشاورزی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و نظامی چاپ و منتشر می شوند.

هر چند چاپ مجله در چند سال اخیر با رایج شدن رسانه های اجتماعی و فضای مجازی مخاطب خود را به طور روزانه از دست می دهد اما همچنان علاقه مندان زیادی در این حوزه وجود دارند. از این رو ناشران در چاپ مجله همواره باید تلاش کنند تا در طراحی و چاپ آن کوتاهی نکرده و هرگز کیفیت مجله را فدای قیمت چاپ نکنند.

به طور کلی مجله ها به سه دسته کاغذی، الکترونیکی و چند رسانه ای تقسیم بندی می شوند.

چاپ مجله هفتگی، چاپ مجله ماهانه، سه ماهانه، چهار ماهانه و در نهایت شش ماهانه از انواع رایج چاپ مجله به شمار می روند.

چاپ مجله های علمی یکی از ابزار های مهم رشد و تکامل صنعت و فناوری به شمار می روند که زیر نظر پژوهشگران تنظیم و چاپ می شوند. به عبارتی دیگر مجله های علمی رابط بین دانشگاه و صنعت هستند.

اعضای تشکیل دهنده یک مجله عبارت است از : عنوان، نام و مشخصات نویسنده، چکیده، کلیدواژه ها، نتیجه گیری، فهرست و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است و رعایت موارد بالا سبب می شود تا مخاطب مشتاق شده و تا انتها مجله را مطالعه کند.

چه فاکتورهایی در قیمت چاپ تاثیر دارند؟

چاپ جعبه باکیفیت از کجا سفارش بدم؟!

بدون شک یکی از دغدغه کاسبان و نویسندگان قیمت چاپ است. از چاپ جعبه و مجله گرفته تا چاپ بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و موارد دیگر عوامل مهمی در تعیین قیمت چاپ هستند. از این رو اکثر افراد همیشه به دنبال روشی هستند تا قیمت چاپ را به حداقل برسانند.

 البته در نظر گرفتن این نکته طلایی خالی از لطف نیست که مشتریان با دسته بندی کالا، طراحی جعبه و مجله دقت کرده و به گونه ای بیان کننده میزان اعتبار کسب و کار شما هستند. از این رو سعی داشته باشید در چاپ و سفارش جعبه و مجله،  با کاهش هزینه ها کیفیت را نیز کاهش ندهید.

عواملی که بر روی میزان قیمت چاپ تاثیر مستقیم دارند عبارت است از : تکنولوژی مورد استفاده، تعداد تیراژ کار، استفاده از امکانات پس از چاپ، نوع چاپ، ابعاد کار و طراحی بر روی میزان قیمت چاپ تاثیر دارد. بنابراین با در نظر داشتن موارد فوق، قیمت چاپ متغیر بوده و نمی توان ارقام مشخصی را ذکر کرد.

سخن آخر

مجتمع چاپ اندیشه برتر https://andisheh-bartar.com یکی از معتبرترین و قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات چاپی همچون چاپ جعبه و چاپ مجله است که تمام خدمات خود را با به کارگیری بهترین و به روز ترین دستگاه ها و متد چاپی، به مراجعین خود خدمات فوق العاده ای را ارائه می دهد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید