آیا می دانستید به وسیله چاپ دیجیتال می توانید هر چیزی که می خواهید را حتی در کمترین تعداد با بالاترین سرعت چاپ کنید؟

چطور هر چیزی که میخواهیم را چاپ کنیم؟

می توانید برای اتاق خود پوستر، فوم برد و تخته شاسی با طرح های سینمایی یا بازی چاپ کنید، برای محصولات خانگی یا کارخانه ای خود برچسب و لیبل چاپ کنید، کارت ویزیت شخصی یا کاری در هر تعدادی چاپ کنید. کاتالوگ، بروشور، کتاب و جزوه و ده ها محصول دیگر تنها بخش کوچکی از کاربردهای بسیار گسترده چاپ دیجیتال هستند. در این مقاله مهم ترین کاربردهای چاپ دیجیتال را با هم مرور خواهیم کرد.

چطور هر چیزی که میخواهیم را چاپ کنیم؟

چاپ لیبل و برچسب

لیبل و برچسب کاغذ هایی هستند که یک سمت آن ها خاصیت چسبندگی دارد و در سمت دیگر آن ها چاپ انجام می شود. این برگه ها مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این کاغذ های پشت چسب دار در اندازه ها، شکل ها و جنس های گوناگونی تولید می شوند پس انتخاب بهترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

لیبل تزئینی

اگر قرار است از لیبل و برچسب برای تزئین اتاق یا پشت لپتاپ و کتاب خود بصورت شخصی استفاده کنید نیازی ندارید برای برش هزینه اضافی کنید. کافی است لیبل های خود را بصورت برگی در سایز های آ۴ یا آ۳ چاپ کنید و با قیچی مطابق سلیقه خود آن را برش دهید. چاپ برگی علاوه بر قیمت مناسب تر این قابلیت را دارد که در تعداد بسیار کم هم قابل انجام است. از هر طرحی که می خواهید یک یا چند برگه لیبل چاپ کنید و روی هر محلی که می خواهید بچسبانید.

لیبل محصول

اگر قرار است که لیبل ها روی محصولات شما چسبانده شود دیگر نمی توان با قیچی یا کاتر هر عدد از لیبل ها را برش داد! در این مورد بایستی از لیبل های برش خورده استفاده کنید. کافی است طرح خود را بصورت تکی برای ما ارسال کنید، طرح لیبل شما روی کاغذ چیده می شود و پس از چاپ برش می خورد که این برش به دو روش مستقیم و یا نیم تیغ انجام می شود.

برش مستقیم تنها برای لیبل های مربع و مستطیل کاربرد دارد. برگه ها پس از چاپ ، زیر دستگاه برش می روند و با برش های کامل عمودی و افقی تک تک لیبل ها از هم جدا می شوند. این شیوه برش بیشتر برای لیبل های سایز بزرگ مناسب بوده و بسیار بصرفه است.

در برش نیم تیغ برگه زیر دستگاه کاتر پلاتر می روند و در هر شکل و هر ابعادی که نیاز دارید تنها لایه رویی لیبل برش داده می شود و برگه کاملا بریده نمی شود، شما برگه ای دارید که فقط فاصله بین لیبل ها جدا شده و شما می توانید لیبل ها را به راحتی از روی آن کنده و در محل خود بچسبانید. اگر طرح لیبل شما دایره، یا هر شکل خاص دیگری است فقط بصورت نیم تیغ قال انجام است. لیبل های ساده مربع و مستطیل هم در ابعاد زیر ۴ سانتی متر فقط به این شیوه برش می خورند که بسیار دقیق و ظریف است.

پس از انتخاب نوع برش لیبل، باید جنس لیبل خود را نیز تعیین کنید. لیبل ها در انواع مختلفی مانند لیبل کاغذی، لیبل سلفونی، لیبل پی وی سی سفید و شفاف ضدآب، لیبل متالایز، لیبل گچی، لیبل ژله ای و ... چاپ و تولید می شوند که متناسب با محلی که قرار است روی آن بچسبند بایسیتی انتخاب شوند.

چاپ کاتالوگ و ژورنال

چطور هر چیزی که میخواهیم را چاپ کنیم؟

کاتالوگ محصول یکی از مهم ترین ارکان تبلیغاتی یک محصول می باشد. کاتالوگ ها برگه های چاپ شده ای هستند که شامل عکس با کیفیت محصول و اطلاعات کلیدی آن باشند، این برگه ها توسط انواع مختلف صحافی به یکدیگر چسبانده شده و برای معرفی محصول به مشتریان عرضه می گردد. کاتالوگ های تبلیغاتی نماینده ای برای محصولی خاص هستند بنابراین برای طراحی آن ها باید از عکس های با کیفیت و واقعی محصول استفاده کرده، نکات کلیدی متن آن به دقت انتخاب شود و برای چاپ آن ها بایستی از کاغذی با کیفیت، چاپی لوکس و پوشش های مقاوم و زیبا استفاده کرد.

اگر برای محصول خود نیاز به کاتالوگ کوچک و ظریفی دارید تا درون بسته بندی آن بگذارید و یا نیاز به کاتالوگ و ژورنالی مستحکم به شکل کتابچه ای زیبا دارید چاپ دیجیتال کاتالوگ و ژورنال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نیازی نیست تیراژ بالایی چاپ کنید و متحمل هزینه های سنگین بشوید، با چاپ دیجیتال می توانید تنها یک جلد بصورت آزمایشی چاپ کنید و در صورت تایید در هر تعدادی که نیاز دارید چاپ خود را انجام دهید.

چاپ کارت ویزیت

تنها شیوه چاپی مورد استفاده برای چاپ کارت ویزیت در تیراژ کم و سرعت فوق العاده بالا، چاپ دیجیتال است. چاپ دیجیتال بر روی انواع کاغذ و مقواهای فانتزی خاص می تواند گزینه بسیار مناسبی برای داشتن یک کارت ویزیت متفاوت باشد. کیفیت بالای چاپ، زمان چاپ کوتاه و امکان چاپ در تیراژ پایین چاپ دیجیتال کارت ویزیت را بهترین گزینه برای چاپ کارت ویزیت تبدیل کرده است.

چطور هر چیزی که میخواهیم را چاپ کنیم؟

وقتی می توانید با قیمت پایین صد عدد کارت ویزیت را حتی به صورت ۲ ساعته چاپ کنید و تحویل بگیرید چرا زمان و هزینه خود را برای چاپ مثلا هزار یا دو هزار کارت به شیوه افست صرف کنید. طرح کارت خود را روی کاغذهای ساده و کلاسیک، فانتزی و خاص، درخشان و براق چاپ کنید و در رویدادهای رسمی و غیر رسمی کارت مخصوص به همان مناسبت را داشته باشید و مشتریان خود را به آسانی جذب کنید.

چاپ کتاب

صفحه ای در اینستاگرام دارید که کمیک بوک، مانگا و سایر کتاب های مصور را برای خریداران خود چاپ می کنید، کتابی نوشته اید و می خواهید برای بررسی بازخورد خوانندگان در تیراژ پایین چاپ و پخش کنید. یا برای هدیه سال نو یا جایزه مسابقات کتاب خوانی قصد چاپ کتاب در تیراژ چند عددی دارید، می خواهید به عنوان کادو تولد برای دوستی فقط چند جلد کتاب چاپ کنید چاپ دیجیتال کتاب به کمک شما می آید.

در خانه چاپ و گرافیک می توانید با وارد کردن تعداد صفحات، نوع صحافی و تیراژ مورد نیاز، قیمت نهایی کتاب خود را به آسانی مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

چرا چاپ دیجیتال

با توجه به مقاله ای که مطالعه نمودید وقتی صحبت از تیراژ کم و سرعت بالای چاپ باشد، نام چاپ دیجیتال می درخشد. با چاپ دیجیتال می توانید یک عدد از برگه خود را چاپ کنید، کیفیت آن را مشاهده کنید، رنگ ها را بررسی کنید، در صورت وجود اشکال آن را برطرف کنید سپس هر تعداد که خواستید را دوباره چاپ کنید و همه این مراحل در کمتر از ۲ ساعت قابل انجام است. چاپ دیجیتال یعنی یک چاپ با کیفیت، فوری و مدرن. آنقدر سریع که به محض اینکه خواستید چیزی را چاپ کنید در همان روز کار خود را آماده و بدون اشکال تحویل خواهید گرفت و آنقدر با کیفیت که همان طرحی که در ذهن دارید را تحویل خواهید گرفت.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد طراحی و چاپ و مشاهده و محاسبه قیمت آنلاین از وبسایت خانه چاپ و گرافیک دیدن نمایید یا با ما تماس بگیرید.

آدرس سایت: digichapograph.com

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۱۰۳۶۰ - ۰۲۱۸۸۸۴۸۴۵۰

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید