النا؛ طبیعتگرد، ایرانگرد، عاشق و بلاگر سفره. اون معتقده یک سفر همراه با آرامش، چشم‌اندازهای جدیدی به آدمی می‌ده و زندگی دوباره‌ای می بخشه. به نظر النا سفر باعث می‌شه تا از زندگی خود لذت ببری و تصمیم‌های فوق‌العاده‌ای برای زندگی و حرفه‌ خود بگیری، چرا که با ذهنی تازه و سالم برمی‌گردی و همین سبب افزایش بازدهی و کیفیت کار می‌شه. اون توصیه می‌کنه هیچ بهانه‌ای نیاریم و بیشتر از کار روی خودمون سرمایه‌گذاری کنیم و سفر بریم. با ما همراه باشید تا با روایت این دختر طبیعتگرد بیشتر از «آبشارکفترلو» بدونیم.

روایت النا از یکی از نزدیک‌ترین آبشارها به تهران

سلام نو – سرویس گردشگری: النا کوتاه و مختصر از ویژگی‌ها و مختصات «آبشارکفترلو»، این جاذبه طبیعی هیجان‌انگیز می‌گه: " آبشارکفترلو؛ واقع در لواسان، کندعلیا، خیابان آبشار. وجه تسمیه: به علت وجود لانه کبوتر. حدود ۴۵دقیقه پیمایش تا آبشار. درجه سختی: ۲از ۵. ارتفاع آبشار: حدود ۱۰متر. ارتفاع از سطح دریا: ۲۳۰۰متر. آنتن دهی ندارد. جای پارک ماشین دارد اما پارکینگ ندارد. سرویس بهداشتی ندارد. مناسب برای سفرهای نیم روزه خانوادگی." اون در ادامه به نکات مهمی برای بازدید از این آبشار اشاره می‌کنه: "کفش مناسب کوهنوردی بپوشید و کوله ی مناسب و باتوم همراه داشته باشید. قابل دسترسی بر روی اپلیکیشن. بهترین فصل بازید: بهار و تابستان."

روایت النا از یکی از نزدیک‌ترین آبشارها به تهران

‌اون توصیه‌هایی برای حضور و لذت همیشگی بردن در طبیعت داره: "احترام به فرهنگ، پوشش و آداب و رسوم هر منطقه احترام به خودمان است. از مردمان محلی خرید کنیم برای گردش رونق اقتصادی منطقه. تو طبیعت چیزی به جا نزاریم جز ردپامون و ازطبیعت چیزی برنداریم جز عکسامون. به طبیعت و حیوانات احترام بزاریم چون ما وارد حریم آنها شدیم. زباله نریزیم، زباله‌هامونو با خودمون ببریم و رها نکنیم. در طبیعت از پخش موسیقی با صدای بلند جدا خودداری کنید. از خوردن مشروبات الکلی و مواد روانگردان و مواد مخدر در طبیعت پرهیز کنید، خطر همیشه درکمین است."

روایت النا از یکی از نزدیک‌ترین آبشارها به تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید