وزارت خارجه فلسطین از دولت آمریکا خواست تا دولت اسرائیل را برای توقف تمامی اقدامات یک‌جانبه اشغالگران تحت فشار قرار دهد.

فلسطین خواستار اعمال فشار بر اسرائیل از سوی آمریکا شد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از سایت النشره نوشت: وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای نقض‌ها و جنایت‌های پیاپی نیروهای رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان اسرائیلی و نیروهای تروریستی در حق ملت، اراضی، دارایی‌ها، منازل و مقدسات فلسطینیان را محکوم کرد.

وزارت خارجه فلسطین از دولت آمریکا خواست تا دولت اسرائیل را برای توقف تمامی اقدامات یک‌جانبه اشغالگران تحت فشار قرار دهد؛ اقداماتی که اسرائیل از طریق آن تلاش می‌کند تا واقعیت‌های جدیدی را ایجاد کند که در خدمت منافع استعماری خود و به ضرر اراضی فلسطینی باشد.

این وزارتخانه همچنین از شورای امنیت خواست تا به تعهدات خود پایبند بوده و اقدامات لازم را برای تضمین اجرای قطعنامه‌هایش و در رأس آن قطعنامه ۲۳۳۴ اتخاذ کند.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد، فرار اسرائیل از بازخواست و مجازات، آن را ترغیب می‌کند تا به عنوان دولت فراتر از قانون رفتار کند، نقض‌های بیشتری را مرتکب شود، قوانین بین‌المللی را زیر پا بگذارد و به عنوان یک قدرت اشغالگر به تعهداتش پایبند نباشد.

این وزارتخانه، دولت اسرائیل به ریاست نفتالی بنت را مسئول کامل و مستقیم این نقض‌ها، جنایت‌های بی‌وقفه و خطرات آن بر صحنه‌ درگیری‌ها و سرتاسر منطقه دانست.

وزارت خارجه فلسطین در پایان نسبت به سرانجام برخورد بین‌المللی با این اقدامات استعماری، نژادپرستانه و خشونت‌بار به عنوان یک مسأله عادی که به یک واقعیت شناخته شده تبدیل شده است، هشدار داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید