با اتمام محدودیت‌های کرونایی و برگزاری مجدد انواع فستیوال‌ها، هرکدام از این سه کشور می‌توانند انتخاب مناسبی برای سفر تابستانی باشند؛ بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید و پیش از افزایش قیمت، نسبت به خرید این تورها اقدام نمایید.

جشنواره‌های تابستانی متفاوت در برخی تورهای خارجی نهال‌گشت

در همسایگی شمال غربی ما کشورهای هستند که می‌توانید با هزینه‌ی مناسب، تجربه خاصی و جدیدی را برای سفر خود بسازید. به طور مثال تور ارمنستان، آذربایجان و حتی گرجستان، می‌تواند از بهترین گزینه‌های سفر اقتصادی در تابستان پیش رو باشند. تابستان ۱۴۰۱ بهترین زمان سفر برای افرادی است که به هر دلیلی نتوانستند در نوروز و بهار ۱۴۰۱ به سفر بروند.

ارمنستان آماده میزبانی از شما در تابستان ۱۴۰۱

در فصل تابستان مراسم بسیار زیادی در کشور ارمنستان برگزار می‌شود. این کشور هر ساله میزبان سیر عظیمی از گردشگران از سراسر جهان است. هوای مطلوب در کنار جشنواره‌های مختلف و قیمت مناسب تورهای ارمنستان تابستان ۱۴۰۱، شما را مجاب برای رزرو این تور می‌کند.

جشنواره رنگ، یک مسابقه ۵ کیلومتری

جشنواره رنگ هر ساله در جولای برگزار می‌شود. این جشنواره همواره یک مسابقه پیاده روی ۵ کیلومتری هم درون خود دارد. ۳ مرد و ۲ زن اول که به خط پایان برساند، برنده این مسابقه هستند.

در تور تابستان ارمنستان، جشنواره آب vardavar را از دست ندهید

جشنواره وارداوار یکی از هیجان انگیزترین فستیوال‌های تابستانی در ارمنستان است. مردم در ماه جولای به خیابان‌ها می‌آید و پیر و جوان یکدیگر را خیس می‌کند. این جشنواره در سرتاسر کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

اگر اهل آب بازی نیستید به سینما بروید، جشنواره فیلم زردآلوی طلائی ارمنستان

همزمان با جشنواره وارداوار در ارمنستان، فستیوال فیلمی برگزار می‌شود که زردآلوی طلائی ارمنستان نام دارد. این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم قاره آسیا است. اگر علاقه به دیدن بروزترین فیلم‌های سینما را دارید به این جشواره سری بزنید.

تور گرجستان تابستان ۱۴۰۱، طبیعت بکر و دست نخورده در کنار جشن‌ها

درسته در حال حاضر قیمت تور گرجستان با تور ترکیه تا حدی برابری می‌کند و حتی ممکن است بیشتر هم  باشد اما طبیعتی که انتظار شما را می‌کشد، مطئمنا شما مجذوب خود می‌کند. در تابستان آب و هوا در گرجستان کمی گرم است اما آنقدری نیست که بخواهد باعث اذیت شدن شما در طول روز شود. جشنواره‌های متعدد و بین المللی در طول تابستان در گرجستان برگزار می‌شود. زبان مردم این کشور گرجی می‌باشد و قالبا به زبان انگلیسی مسلط نیستند اما تور لیدرهای ایرانی همیشه در این کشور حضور دارند. این شهر تاریخی علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های تاریخی متعددی هم دارد.

جشنواره‌های تابستانی متفاوت در برخی تورهای خارجی نهال‌گشت

جشنواره بلک سی (black sea)، فیستیوال موسیقی‌های مدرن

یکی از جذاب‌ترین فستیوال‌هایی که در فصل تابستان در کشور گرجستان برگزار می‌شود، جشنواره بلک سی است. این جشنواره هر ساله در ماه جولای برگزار می‌شود و میزبان مشهورترین خوانندگان سبک رپ، هیپ هاپ و R&B می‌باشد. گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن این جشنواره با تورهای تابستانه گرجستان به شهر باتومی سفر می‌کنند.

جشنواره آرت ژن؛ تلفیقی از موسیقی سنتی و فرهنگ گرجستان

در تور گرجستان تابستان ۱۴۰۱ حیف است اگر از فستیوال آرت ژن دیدن نکنیم. این جشنواره از سال ۲۰۰۳ در حال برگزاری است و خیلی از ایرانیانی که در تابستان به این گرجستان سفر کردند با این فستیوال آشنا هستند. این فستیوال نیز در ماه جولای برگزار می‌شود. این جشن به مناسب یاد بود موسیقی و رقص سنتی گرجستان برگزار می‌شود و در همان مکان نیز غرفه‌های برای عرضه صنایع دستی کشور گرجستان به گردشگران وجود دارد.

تور تابستان گرجستان خود را با جشنواره پنیر تنظیم کنید

شاید باورش برایتان سخت باشد اما در جشن پنیر گرجستان، طمع‌هایی از پنیر را می‌یابید که نمونه‌ی آن را شاید در هیچ کجا ندیده باشید. پنیر سازه در گرجستان نه تنها به یک صنعت بلکه به عنوان یک سنت باستانی نیز شناخته می‌شود. همه‌ی افرادی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند هر ساله برای حضور در این جشنواره به گرجستان سفر می‌کنند.

در تور آذربایجان احساس غربت نمی‌کنید

کشور آذربایجان یکی از همسایگان ایران است که تا زمان قاجاریان جزئی از این خاک بوده و فرهنگی به بسیار شبیه به ما دارد. مردمانی خون‌گرم با زبان آذری که شباهت زیادی هم به گویش آذری‌زبانان ایران دارد. در کنار این مردم این کشور در منطقه کوه‌های قفقاز واقع شده و بسیار آب و هوای مطلوبی در بهار و تابستان دارد. این کشور مانند گرجستان و ارمنستان در تابستان فستیوال خاصی ندارد اما اماکن طبیعی و تاریخی این کشور شما جذب به تهیه تور آذربایجان در تابستان پیش رو می‌کند.

عید قربان را در آذربایجان باشید

یکی از مهم‌ترین اعیاد کشور آذربایجان، عید قربان است. مردم متدین و دین دار این کشور در این روز گوسفند، شتر یا بز قربانی می‌کنند و نذری می‌دهند. این عید نزد مردم آذربایجان بسیار محترم شمارده می‌شود و از همین رو جشن و پاکوبی بزرگی برپا می‌کنند.

جشنواره‌های تابستانی متفاوت در برخی تورهای خارجی نهال‌گشت

روز ملی نجات آذربایجان و جشن پاکوبی در خیابان‌ها

در این روز حیدر علی اُف به در خواست مردم به قدرت رسید و باعث شد تا جنگ داخلی پایان یابد و کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد. در این روز مردم به خیابان‌ها آمده و به جشن و پایکوبی برای آزادی و رها شد از جنگ‌های متمادی می‌پردازند. این جشن در ۱۵ ژوئن برگزار می‌شود.

تورهای را تابستان ۱۴۰۱ از دست ندهید

با اتمام محدودیت‌های کرونایی و برگزاری مجدد انواع فستیوال‌ها، هرکدام از این سه کشور می‌توانند انتخاب مناسبی برای سفر تابستانی باشند؛ بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید و پیش از افزایش قیمت، نسبت به خرید این تورها اقدام نمایید. برای آگاهی از شرایط رزرو و قیمت تورهای تابستان ۱۴۰۱ می‌توانید به سایت نهال‌گشت مراجعه و یا با شماره‌گیری تلفن ۰۲۶۳۳۱۴۳ اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاورین سفر نهال‌گشت دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید