انواع دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت و تلفن کننده سیمکارتی و آشنایی با ۳ برند مطرح و برتر عرضه کننده سیستم های اعلام سرقت و دزدگیر اماکن شامل سایلکس فایروال و کلاسیک

انواع سیستم اعلام سرقت و معرفی ۳ برند برتر دزدگیر اماکن

امروزه حفاظت از اموال و دارایی هایمان به یکی از مهمترین و با اهمیت ترین مسائل زندگیمان تبدیل شده است به گونه ای که بیشتر ذهن ما را به مشغول نموده است. چرا که برای داشتن و بدست آوردن آنها سختی های زیادی را متحمل شدیم. یکی از سیستم های حفاظتی که توانسته به عنوان یک سپر دفاعی بسیار محکم از منازل و محل های کار در برابر سارقین محافظت نماید ، دزدگیر اماکن می باشد.

دزدگیر منازل نوعی مجموعه امنیتی است که ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین به واسطه داشتن چشمی های قرار داده شده در محیط محافظت نموده و در صورت بروز خطر و تحریک شدن سنسور چشمی دستگاه ساکنین را با زدن آژیر آگاه می کند.

انواع دزدگیر اماکن

بصورت کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

دسته اول همان اعلام هشدار بصورت ساده که با تحریک سنسورها آژیر به صدا در آمده و بدون آنکه کاربر از طریق تماس یا sms از هشدار اتفاق افتاده مطلع سازد ، کار میکند این نوع سیستم ها برای مکان هایی که به امنیت پایین تری نیاز دارند کاربرد دارد.

دسته دوم به دزدگیر خانه با تلفن کننده خط ثابت تقسیم می شوند که در صورت تشخیص خطر ، از طریق تلفن ثابت پیام ضبط شده را برای کاربر و افرادی که شماره هایشان از قبل در لیست دستگاه ذخیره شده است پخش می نماید.

دسته سوم هم  متعلق به دزدگیر با قابلیت تلفن کننده سیمکارتی است که استفاده از سیم کارت موجود و ایجاد تماس و ارسال sms مدیر سیستم را از هشدار رخ داده مطلع می سازد و مدیریت کامل دستگاه از طریق sms و برنامه های قابل نصب روی تلفن های هوشمند قابل کنترل می باشد.

کدام دسته بهترین عملکرد و کارایی را دارد؟

گفتن اینکه کدام دسته دزدگیر اماکن برای شما بهترین است بستگی به عوامل زیادی دارد. یکی از عوامل می تواند میزان اهمیت مکان مورد نظر باشد که می خواهید دزدگیر نصب نمایید. قطعا نصب دزدگیر در بانک با محیطی مانند مغازه یا خانه متفاوت است. همچنین میزان بودجه ای که می خواهید برای خرید دزدگیر اماکن صرف نمایید بسیار نکته قابل توجه می باشد.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یا دوربین مداربسته؟

 این دستگاه را با دوربین های مداربسته مقایسه می نمایند که مقایسه این دو کار درستی نیست . چراکه دوربین های مداربسته وظیفه نظارت را بر عهده دارند و هیچگونه سیستم هشدار دهنده ای ندارند و عملا یک عامل بازدارنده برای سارقین به حساب می آید.

در صورتی که در سیستم اعلام سرقت با ورود فرد به فضای مورد نظر و با تحریک شدن سنسور ها ، سیگنالی به پنل مرکزی ارسال می شود و باعث به صدا درآمدن آژیر خطر خواهد شد.هرچند که ممکن است همیشه آژیر خطر به درستی به صدا در نیاید و شمارا نگران و مضطرب نماید در حالی که امکان دیدن مکان را به تنهایی ندارید. با این حال بهترین روش حفاظت از خانه، فروشگاه یا هر مکان دیگر استفاده از هر دو آنهاست. با این کار علاوه بر حفاظت شما قادر به نظارت هم خواهید بود و این دو تکمیل کننده هم می باشند.

بهترین شرکت تولید کننده دزدگیر اماکن

خوشبختانه چندین سال است که ما در تولید دزدگیر اماکن و منازل شرکت های ایرانی قدرتمندی را در این حوزه مشاهده می کنیم که هر ساله محصولات بروز تری را روانه بازار می کنند. از بهترین برند های تولید کننده دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دزدگیر اماکن کلاسیک

شرکت کلاسیک در سال ۱۳۶۲ تاسیس گردیده و طی ۳۷ سال فعالیت در تولید دستگاه‌های الکترونیکی افتخارات متعددی را کسب نموده است. سیستم های حفاظتی کلاسیک، پرفروش‌ترین سیستم حفاظتی اماکن در کشور، محصول شرکت الکترونیک کاران است.

سیستم دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از بروزترین سیستم های اعلام سرقت در کشور است و امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و سـادگـی نصب و استفاده از آن، موجب شده تا یکی از پرطرفدارترین برند های منـاسـب حفـاظـت از کلیـۀ اماکن مسکونی، اداری، تجاری، بانک ها و جواهرفروشی‌ها باشد.

دزدگیر اماکن سایلکس

اگر بخواهیم درباره کارخانه سایلکس را به طور مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از ۲۰ سال سابقه درعرصه تولید سیستم‌های حفاظتی اولین محصول خود دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه کرده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده است و در حال حاضر با هدف تحقق شعار «تولید ملی؛ کیفیت جهانی» به یکی از مدرن‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن داخل کشور تبدیل گشته است. سایلکس در این مدت توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب و آرامش را به خانه هایشان هدیه نماید.

چرا دزدگیر سایلکس؟

یکی از نکاتی که باید در خرید یک سیستم اعلام سرقت دقت داشت، برند و امکاناتی است که کاربر در قبال هزینه پرداخت شده دریافت می کند. سایلکس با تنوع محصول و کیفیت بالا خود تنوانسته همه ی کاربران را با هر بودجه ای راضی کند. ارزانترین مدل سایلکس SL۱۴ می باشد که فاقد تلفن کننده ثابت یا سیمکارتی است و گرانترین آن SG۸ بوده که در دو مدل ۸۰۵Q و ۸۰۵S عرضه می شود که دارای تلفن کننده ثابت و سیم کارتی است و تفاوت دو مدل SG۸  در رله خروجی آن است که در مدل ۸۰۵Q ۴ رله وجود دارد و در دیگری ۱ رله خروجی .

خرید دزدگیر سایلکس Silex

یکی از اصلی ترین دلایلی که ما خرید دزدگیر اماکن سایلکس را پیشنهاد می دهیم استفاده از ریموت کنترل هاپینگ (غیر قابل کپی و هک شدن) در دزدگیر های اماکن است. با این ویژگی دیگر نگران کپی شدن و گم کردن ریموت خود نباشید چرا که در صورت گم کردن می توانید آن را از روی سیستم حذف و ریموت جدیدی را اتصال دهید.

دزدگیر اماکن فایروال FireWall

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه عرضه دزدگیر اماکن را باید فایروال دانست شرکت های کلاسیک و سایلکس تمام تجهیزاتی که برای راه اندازی یک سیستم اعلام سرقت مورد نیاز است را عرضه می نماید و این خود یک مزیت و مهم برای این برند می باشد.

فایروال عرضه کننده انواع سنسور های حرکتی ، سنسور دود ، سنسور ضربه و مگنت و پدال و آژیر و ... است و برخلاف دیگر برندها تمام نیازی ها برای ارائه و تامین اجزای یک سیستم کامل را دارد و این مزیت بسیار خوبی برای این دزدگیر اماکن فایروال می باشد.

دزدگیر فایروال

سخن پایانی

در این مقاله سعی نمودیم تا شما را مجاب به خرید دزدگیر منازل نماییم چراکه میدانیم از دست دادن سرمایه در این شرایط اقتصادی چقدر سخت و جبران ناپذیر است و شما می توانید با هزینه ای معقول از داراییتان به بهترین شکل حفاظت کنید. البته پیشنهاد می کنیم که این کالا را همراه دوربین مداربسته نصب نمایید چرا که این دو سیستم مکمل و پوشش دهنده هم هستند و قطعا بودن هردو آنها در کنار هم بهترین نتیجه را برای شما در پی خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید