یک مشتری بانک در انگلیس به خاطر مقاومت بانک در پرداخت وام در اقدامی عجیب بانک را به آتش کشید.

انتقام مشتری از رییس بانک | مشتری وام نگرفته بانک را به آتش کشید! / عکس

به گزارش سلام نو، یک مرد انگلیسی که قصد داشت بانکی در این کشور را به آتش بکشد، توسط پلیس دستگیر شد. ظاهراً او پس از به آتش کشیدن درب ورودی بانک تلاش می‌کرد که با ریختن بنزین قسمت‌های دیگر بانک را نیز به آتش بکشد که توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه در یکی از شعب بانک "سانتاندر" و  در شهر هال انگلیس رخ داد.

یکی از شاهدان عینی با نام "دکلان رابرتز" در این خصوص گفت: " او ساطور بزرگی را که در دست داشت در هوا می چرخاند و بنزین را روی زمین می ریخت. ما صدای او را می شنیدیم که فریاد می زد : " من پول هایم را می خواهم. من پول هایم را می خواهم."

پلیس محلی انگلیس با تأیید تلاش این مرد برای به آتش کشیدن بانک گفت که با گروه امداد در محل حادثه حاضر شدند. "اولی ویلسون" ۲۶ ساله در بیرون از بانک ایستاده بود که این حادثه رخ داد. او گفت: "همه فریاد می زدند بیرون بروید. همه دچار ترس شده بودند و فریاد می‌زدند. او در حالی که بنزین روی زمین می ریخت یک زن که فریاد می کشید از بانک خارج شد. این مرد فریاد می زد و چیزی می گفت که من نتوانستم بشنوم. نمی توانستم چیزی را که می دیدم باور کنم. او واقعا دیوانه بود."

پس از این حادثه پلیس، گروه امداد پزشکی و ماموران آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پلیس اقدام به بازداشت این مرد کرد. سخنگوی بانک "سانتاندر" در این خصوص گفت: "حمله به یکی از شعب ما در هال موجب وحشت ما شد. ما تحقیقات خود را برای روشن شدن علت وقوع این حادثه آغاز کرده ایم."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید