معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اصلاح قانون برای افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خبر داد و گفت: در همین راستا تلاش می‌شود دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود.

 دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سعید کریمی روز پنجشنبه در جریان سفر استانی رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در نشست با فرماندار شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین این شهرستان گفت: با توجه به شعار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر«برقراری عدالت و تعالی نظام سلامت» امسال برای دومین بار به این شهرستان سفر داشته و تلاش می‌شود نیازمندی‌های این شهرستان در حوزه درمان تامین شود.

وی تصریح کرد: عدالت به معنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و کاهش فاصله ایجاد شده بین بخش‌های محروم و برخوردار است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مسائل و مطالبات در حوزه سلامت در ابتدا با دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح و در صورت تایید دانشگاه تمام قد برای انجام آن ایستاده‌ایم.

کریمی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از بیمارستان فارسان اظهار داشت: راه‌اندازی دستگاه «ام آر آی» و توسعه بیمارستان سیدالشهدای فارسان در دست اقدام است. 

وی با بیان اینکه در خصوص تامین پزشکان متخصص در کشور با کمبودهای وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به درآمد کم پزشکان در مناطق محروم و محدودیت‌های قانونی، ماندگاری پزشکان در این مناطق کم است.

کریمی با بیان اینکه، قوانین در دست اصلاح هستند تا ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بیشتر شود گفت: امید است با اصلاح قوانین شاهد برخورداری بیش از پیش مناطق محروم از خدمات درمانی باشیم.

به گزارش ایرنا، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید : 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید