از کارفرمای خود در مورد گزینه‌های کاری منعطف بپرسید تا بتوانید از خانه به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنید.

۳ نکته برای حفظ سلامتی در دنیای پر هیایوی امروز

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آیا شما را متعجب می‌کند اگر بدانید که ارزش بازار جهانی سلامتی ۱.۵ تریلیون دلار است! بله، این تریلیون است نه میلیارد با رشد سالانه بین ۵٪ تا ۱۰٪؟

در دنیایی که هنوز با همه‌گیری کووید-۱۹، تورم، افزایش قیمت سوخت و هزینه‌های بالاتر غذا دست و پنجه نرم می‌کند، می‌توانید از نیاز به سلامتی برای مقابله و پیشرفت قدردانی کنید.

اما چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا از نظر جسمی، ذهنی و روحی سالم بمانید؟ اگر به دنبال نکات سلامتی هستید، به خواندن ۳ توصیه خاص که مطمئنا به شما کمک می‌کند، ادامه دهید.

۳ نکته برای حفظ سلامتی در دنیای پر هیایوی امروز

۱. هوشمندانه‌تر کار کنید نه سخت‌تر

بر اساس گزارش موسسه استرس آمریکا، حدود ۳۳ درصد از مردم می‌گویند که استرس شدیدی را تجربه می‌کنند، ۷۷ درصد از افراد استرسی را گزارش می‌کنند که بر سلامت جسمانی آنها تأثیر منفی می‌گذارد و ۴۸ درصد از افراد به دلیل استرس در خوابیدن مشکل دارند.

شما می‌توانید با یادگیری اینکه چگونه هوشمندانه‌تر به جای اینکه سخت تر کار کنید، تندرستی را تجربه کنید. اگر در محل کار دچار استرس می‌شوید، استفاده از فناوری مناسب ممکن است استرس شما را کاهش دهد. نرم افزار همکاری می‌تواند انجام کارها را با خودکارسازی فرآیندها آسان‌تر کند. می‌توانید با هم تیمی‌هایتان در پروژه‌ها کار کنید، فایل‌ها را بدون توجه به جایی که مستقر هستید، به‌طور امن به اشتراک بگذارید و طبق مقررات صنعت در سمت راست قانون بمانید.

نرم‌افزار تضمین می‌کند که از قوانین اشتراک‌گذاری فایل HIPAA پیروی می‌کنید، بنابراین نیازی به استرس ندارید.

۲. برای تعادل بین کار و زندگی تلاش کنید

اگر خواهان تندرستی هستید، باید برای تعادل بین کار و زندگی نیز تلاش کنید. متأسفانه افراد زیادی در این زمینه مهم کمبود دارند. یک منبع اشاره می‌کند که ۹۴ درصد از متخصصان خدمات ایالات متحده، ۵۰ ساعت در هفته را صرف کار می‌کنند. علاوه بر این، تقریبا یک نفر از هر دو یا ۴۸٪ از آمریکایی‌ها می‌گویند که معتاد به کار هستند.

در حالی که جامعه تمایل دارد کسانی را که بیش از حد کار می‌کنند تحسین کند، مشکلاتی در ارتباط با ذهنیت تمام کار و بدون بازی وجود دارد. یک مطالعه نشان می‌دهد که کار بیش از ۵۵ ساعت در هفته می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر و سایر بیماری‌های شدید را افزایش دهد. اگر تعادل خوبی بین کار و زندگی ندارید، باید کاری برای آن انجام دهید. گزینه‌های زیر را در نظر بگیرید:

از کارفرمای خود در مورد گزینه‌های کاری منعطف بپرسید تا بتوانید از خانه به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنید. بیاموزید پس از اتمام شیفت کاری خود را از محل کار جدا کنید، از شبکه‌های اجتماعی جدا شوید و وقت خود را با خانواده و دوستان یا خارج از منزل بگذرانید. در صورت انجام این کار، موقعیت‌های شغلی یا کارفرمایان را تغییر دهید. تعادل کار و زندگی بهتری به شما می‌دهد.

اگر همیشه کار می‌کنید، به اندازه کافی نمی‌خوابید یا زمان کافی را با خانواده نمی‌گذرانید. با یادگیری نحوه دستیابی به تعادل مناسب بین کار و زندگی می‌توانید از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید.

۳. از همه چیز دور شوید

۳ نکته برای حفظ سلامتی در دنیای پر هیایوی امروز

راه دیگر برای رسیدن به تندرستی این است که به تعطیلات بروید، استراحت کنید یا حتی از اقامتی لذت ببرید که در خانه بمانید اما در غیر این صورت طوری رفتار کنید که انگار در تعطیلات هستید. این بدان معناست که هیچ فعالیتی مرتبط با کار وجود ندارد. به عقب برگردید و با عزیزانتان استراحت کنید یا از اوقات تنهایی لذت ببرید.

مرخصی گرفتن برای تعطیلات مزایای زیادی دارد، مانند موارد زیر:

  • بهبود سلامت روانی
  • بهبود سلامت جسمی
  • افزایش حس خوشبختی
  • بهبود روابط خانوادگی
  • شارژ باتری داخلی

دستیابی به تندرستی در این دنیای پر هرج و مرج با عدم قطعیت بسیار مهم است. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید و به سلامتی خود برسید. اگر خسته شدید، با یکی از توصیه‌های بالا شروع کنید. شما می‌توانید موارد دیگر را با سرعت خود امتحان کنید. هنگامی که مسئولیت زندگی خود را به عهده می‌گیرید و تغییراتی را اعمال می‌کنید که به نفع شما، خانواده و سایر افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید، مزایای آن را خواهید دید. با این حال، ارزش تلاش را دارد، زیرا سلامتی زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید