به جرات می‌توان گفت که گابریلا دو ساله هرگز آن را به خاطر نخواهد آورد. نه پرواز، نه سورتمه سواری که در آن دو اسب بلژیکی را هدایت می‌کرد و نه آشفتگی هنگام شام. بچه‌های من قبلا به قطب شمال، شمال آفریقا و سراسر اروپا رفته بودند.

چرا باید نوزادان خود را در سفر همراه خود ببریم؟

سلام نو-سرویس گردشگری: سفر با نوزادان و کودکان می‌تواند کار سختی باشد، اما تلاش‌های شما پاداش‌های بی نهایتی دارد. حتی اگر ممکن است سفرهای خانوادگی شما را به خاطر نداشته باشند، تری وارد توضیح می‌دهد که چرا هنوز باید با بچه‌های کوچک سفر کنید.

من خودم را یک مسافر سرسخت می‌دانم و هرگز به این موضوع فکر نکردم که آیا داشتن دو بچه زیر دو سال مانع سفر من می‌شوند. اما پرواز اخیر از کلرادو با کودک نوپایم نزدیک بود مرا بشکند. کسی نبود که مدت زیادی آرام بنشیند، گریه و سروصدا می‌کرد تا اینکه ترسیدم کمربند ایمنی به او صدمه بزند و چاره‌ای باقی نگذاشته بود او را رها کنم تا زیر صندلی‌های جلوی ما بچرخد. می‌دانستم این سفر سفری بود که هرگز فراموش نمی‌کنم.

به جرات می‌توان گفت که گابریلا دو ساله هرگز آن را به خاطر نخواهد آورد. نه پرواز، نه سورتمه سواری که در آن دو اسب بلژیکی را هدایت می‌کرد و نه آشفتگی هنگام شام. بچه‌های من قبلا به قطب شمال، شمال آفریقا و سراسر اروپا رفته بودند. در این مرحله نیز، هیچ کدام از آنها را به خاطر نمی‌آورند. با این حال، من در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات خانوادگی بعدی خود هستم، زیرا سفر برای اجتماعی شدن و اعتماد به نفس دو کودک نوپا و همچنین پیوند خانواده ما بسیار مفید است، زیرا من عاشق سفر هستم. دوست خردمندی به من گفت تا زمانی که بفهمی سفر با بچه‌های کوچک تعطیلات نیست، ارزشش را دارد. حتی اگر آنها چیزی از سفرهای اولیه خود را به یاد نیاورند، من متقاعد شده‌ام که ما در حال ایجاد زمینه‌ای برای یک عمر ماجراجویی به خوبی تنظیم شده‌ایم.

چرا باید نوزادان خود را در سفر همراه خود ببریم؟

شما در حال بزرگ کردن دوستان سفر آینده خود هستید

یادتان باشد هنگام تربیت فرزند، بهترین دوستانتان را بزرگ می‌کنید. با عادی سازی سفر از همان ابتدا، خود را به عنوان بزرگ کردن برخی از بهترین شرکای سفر آینده خود می‌بینم. حتی اگر بچه‌های من نمی‌توانند جزئیات تعطیلات در اسپانیا را به خاطر بسپارند، سفر در هر سنی درس صبر و سازگاری است. از انتظار در صف امنیتی فرودگاه تا امتحان کردن غذاهای جدید، خوابیدن در تخت‌های جدید و یادگیری تعامل با بچه‌هایی که به زبان آنها صحبت نمی‌کنند. همانطور که خواب باعث خواب می شود، سفر نیز باعث سفر می شود. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید و هر چه زودتر شروع کنید، آنها در ماجراجویی‌های آینده بهتر خواهند بود.

سفر به رشد مغز آنها کمک می‌کند

ما می‌دانیم که کودکان نوپا اسفنج هستند. کودک سه ساله من هنوز نام یکی از دوستان فنلاندی را که زمستان گذشته او را به سورتمه سواری به رووانیمی برد، به خاطر دارد. شکی نیست که تحریک تجربیات جدید چه خواندن کتاب در خانه، چه بازدید از باغ وحش و یا رفتن به جاده برای بچه‌ها خوب است. وقتی با فرزندانم سفر می‌کنم، به‌طور خودکار به معنای زمان کمتر با گوشی و فضای مجازی است، زیرا در محیط‌های جدید از روال قابل پیش‌بینی خود دور می‌شویم. این نوعی پیوند است که برای مغز آنها و همچنین برای خانواده ما خوب است. آنها ممکن است دیدن برج ایفل را به خاطر نداشته باشند یا به آن اهمیتی ندهند، اما برای یک تجربه غوطه‌ور در اطراف آن برنامه‌ریزی می‌کنند. باز کردن یک سبد پیک‌نیک و نشستن در چمن‌ها برای امتحان یک پنیر جدید با شکوه به نظر می‌رسد.

کودکانی که در سفر یاد می گیرند خود را وفق دهند در خانه راحت تر هستند

من ممکن است برای این موضوع پشتوانه علمی نداشته باشم، اما در اروپا، جایی که تقریبا هرگز با منوی غذای بچه‌ها روبرو نشدیم، آنها یاد گرفتند آنچه را که سفارش می‌دهند باید بخورند. جای تعجب نیست که آنها در خانه کمتر سر و صدا دارند. دیده‌ام که سفر در فرزندانم اعتماد به نفس ایجاد می‌کند.

این سالهاست که دیگر برنمی‌گردند

این سال‌ها یک لحظه می‌گذرد و ما آنها را پس نمی‌گیریم. شاید بچه‌های شما یادشان نرود که در مراکش با شما در بازار راه رفته‌اند، اما شما آن فرش فروشی و چهره‌های آنها را در حالی که مانند سرزمین عجایب علاءالدین در آن قدم می‌زدند به خاطر خواهید آورد و خاطرات شما نیز ارزش دارند. وقتی کمی بزرگ‌تر شدند، عکس‌هایی را خواهید داشت که از همه مکان‌هایی که رفته‌اند و افرادی که ملاقات کرده‌اند، لذت می‌برند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید