سرپرست پلیس راه کشور گفت: در مسیرهای منتهی به استانهای شمالی ،هراز و فیروز کوه ترافیک سنگین و پرحجم است و پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز حجم ترافیک افزایش داشته باشد.

ترافیک سنگین و پر حجم در جاده های هراز و فیروزکوه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی عصر پنجشنبه گفت: در مسیرهای حرم تا حرم و بزرگراه امام رضا (ع)شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به کندی  درحال عبور از این مسیر به طرف استانهای شمالی هستند.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) در  محدوده های مشاء ،وانا ، بایجان و سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان سنگین است.

محبی ادامه داد: جاده قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران-پردیس و دیگر شهرهای عبوری جاده های هراز و فیروزکوه سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر مسیرها، توضیح داد: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده شهرستانک و حدفاصل گرماب تا نساء و محدوده های سیاه بیشه و مرزن آباد هستیم.

سرپرست پلیس راه کشور افزود: در مسیر آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده کردان، محور تهران - شهریار ، آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا ترافیک سنگین است و در آزادراه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد ترافیک نیمه سنگین است.

محبی گفت: در مسیرهای شرق استان تاکنون تهران حادثه ای رخ نداده و به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس راهور در جاده ها در تعطیلات پیش روز، توضیح داد: ماموران پلیس راهور به طور شبانه روزی  و آمادگی ۱۰۰ درصدی در جاده ها مستقر هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید