مدیرکل راه وشهر سازی خراسان شمالی گفت: ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن از امروز- پنجشنبه در استان آغاز شد و متقاضیان می توانند در سامانه وزارت راه و شهرسازی نامنویسی کنند.

آغاز ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خراسان شمالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، قاسم قاسمی اظهار داشت: رویکرد دولت در پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن حمایت از مستاجران است و متقاضیان با مراجعه به سامانه به آدرس saman.mrud.ir برای دریافت وام کمک ودیعه ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه در سال گذشته، سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۲۵۰ میلیون ریال بود گفت: در مجموع ۲۳۰ میلیارد و ۷۵۰ ریال تسهیلات به ۹۲۳ نفر از متقاضیان پرداخت شد.

قاسمی گفت: در سال ۹۹ هم سقف تسهیلات مزبور ۱۵۰ میلیون ریال بود که در آن دوره ۷۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به چهار هزار و ۹۶۰ نفر از متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در سال ۹۹ حدود ۱۴ هزار نفر  و در سال گذشته ۲۰ هزار و ۶۸۵ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

بر اساس اعلام راه و شهرسازی خراسان شمالی، ۳۵ هزار خانوار در شهرهای این استان مستاجرند که بیش از ۲۰ هزار خانوار از این تعداد، در مرکز استان هستند. 

شهروندان استان خراسان شمالی در افق سال ۱۴۰۴، ۳۰ هزار واحد مسکونی کم دارند.  

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید