الکسی ناوالنی نوشت: هنوز هشت روز از دریافت حکم حبس ۹ ساله‌ام نگذشته است و امروز مامور تحقیقات دوباره پیدایش شد و رسما مرا به اتهام جدیدی متهم کرد.

احتمال اضافه شدن ۱۵ سال به مدت محکومیت ناوالنی

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: الکسی ناوالنی، منتقد دولت روسیه گفت که مقامات این کشور اتهامی جدید علیه وی مطرح کرده‌اند.

او در توییتر گفت: ظاهرا من یک گروه افراطی تشکیل داده‌ام تا (دیگران را) به نفرت‌پراکنی علیه مقامات و الیگارش‌ها تحریک کنم. وقتی مرا به زندان انداختند، جرات کردم که عصبانی شوم و خواستار تظاهرات شدم. به این دلیل، قرار است ۱۵ سال دیگر به محکومیت من اضافه کنند.

ناوالنی در توییتر نوشت: هنوز هشت روز از دریافت حکم حبس ۹ ساله‌ام نگذشته است و امروز مامور تحقیقات دوباره پیدایش شد و رسما مرا به اتهام جدیدی متهم کرد.

اخیرا دادگاهی در روسیه درخواست تجدیدنظر ناوالنی در حکم ۹ ساله‌ای را رد کرد و او باید از یک تبعیدگاه به زندانی امنیتی برای جرائم جدی منتقل شود.

ناوالنی از منتقدین سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه است که در سال ۲۰۲۰ مسموم شده و در ۲۰۲۱ پس از پیمودن مراحل درمان در آلمان و بازگشت به روسیه دستگیر شد. سخنگوی ناوالنی گفت: تا زمانی که پوتین در قدرت است، ناوالنی را آزاد نخواهد کرد، پس باید کاری کنیم قدرتش در اسرع وقت به پایان برسد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید