در چهارمین نمایشگاه‌ خودرو تهران، خودروسازان گردهم آمدند و به رونمایی محصولات جدید خود پرداختند.

مشخصات فنی خودروی رسپکت بهمن موتور + قیمت و زمان عرضه

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، خودروی سدان رسپکت، محصول جدید بهمن موتور است که به تازگی رونمایی شد. این خودرو چه مشخصاتی دارد؟ آیا قیمت و زمان عرضه آن اعلام شده است؟

در چهارمین نمایشگاه‌ خودرو تهران، خودروسازان گردهم آمدند و به رونمایی محصولات جدید خود پرداختند. بهمن موتور نیز در این نمایشگاه خودرو تهران حضور داشت و از دو محصول جدید خود، سدان رسپکت و دیگنیتی پرستیژ رونمایی کرد.

این دو خودرو اولین محصولات بهمن موتور با لوگوی جدید این شرکت خودروسازی هستند.

مشخصات فنی

خودروی سدان رسپکت چه مشخصات فنی دارد؟

با نگاهی به فرم کلی و ابعاد بدنه خودرو رسپکت بهمن موتور، می­‌توان به راحتی دریافت که این محصول جدید براساس چری آریزو ۷ طراحی شد، خودرویی که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نمونه آزمایشی معرفی شد، ولی پس از مدتی از برنامه تولید کنار رفت. طول، عرض، ارتفاع و فاصله محورهای این خودرو به ترتیب ۴٫۶۶ متر، ۱٫۸۲ متر، ۱٫۴۸ متر و ۲٫۷ متر است، که نشان از کابینی جادار برای این مدل دارد.

باما نوشت، طراحی فضای کابین رسپکت بهمن موتور هم نسبت به آنچه در سال ۲۰۱۳ برای آریزو ۷ پیشنهاد شده بود، کاملاً متحول شد. در فضای کابین، جزئیاتی مدرن مثل نمایشگر ایستاده، ترمز دستی برقی، سیستم پارک خودکار و اجزای کرومی را به همراه دارد.

این خودرو ۱۵۶ اسب‌­بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. به نظر می­‌رسد سیستم تعلیق عقب تحت همان سیستم مولتی‌لینک مستقل در عقب است، که برای چری آریزو ۷ نیز طراحی شد.

قیمت و زمان عرضه

در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بهمن موتور رسما اعلام نکرد که این خودرو محصول چه شرکتی است و تحت عنوان چه برندی راهی بازار چین شده است. همین موضوع نیز سبب شد که گزینه‌های احتمالی نسبتا زیادی مطرح شود.

در این نمایشگاه اعلام شد که خرداد سال ۱۴۰۱ این خودرو به بازار عرضه می‌شود. احتمال دارد سدان رسپکت قیمتی کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان داشته باشد (دیجیاتو).

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید