۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 55360465

یک روز بعد از شام، یکی از خدمه عرشه دوان دوان وارد سالن شد و با هیجان به ما گفت بیرون را نگاه کنیم. وقتی پنجره‌ها را باز کردیم، متوجه کاهش سرعت کشتی شدم. من به بیرون نگاه کردم و صحنه‌هایی را دیدم که هیچ کس به راحتی فراموش نمی‌کند.

سفری به گذرگاه داخلی آلاسکا

سلام نو-سرویس گردشگری: نوشته کیت وشته: صبح بخیر کاشفان مناطق وحشی! این اولین چیزی بود که هر روز صبح از طریق بلندگوی کابینم می‌شنیدم: یک سلام دوستانه در شروع یک روز جدید و یک دعوت به صبحانه. Wilderness Discoverer یک کشتی تفریحی کوچک است که در مسیرهای خود در جنوب شرقی آلاسکا اداره می‌شود. من یکی از ۶۶ مهمان و ۲۴ خدمه در یک سفر دریایی هشت روزه از طریق پاساژ داخلی از جونو به کچیکان بودم. من برای اینکه هر روز صبح زود از رختخواب بپرم به انگیزه زیادی نیاز نداشتم، فقط از حضور در آلاسکا خیلی هیجان زده بودم، اما صدای دوستانه و چشم انداز صبحانه مجلل دیگری برای شروع یک روز جدید ماجراجویی و سرگرمی مطمئنا فریبنده بود.

هفت صبح من در آلاسکا با یک صبحانه مقوی و مناظر رویایی از بیابان آلاسکا شروع شد.

سفری به گذرگاه داخلی آلاسکا

گذرگاه درونی من با کشتی کروز آلاسکا

به زودی برای من روشن شد که سفر دریایی با یک کشتی کوچک راه ایده‌آلی برای کاوش در آلاسکا است. اندازه کوچک کشتی ما را قادر می‌سازد تا در مناطق دورافتاده حرکت کنیم، نماهایی از نزدیک از آبدره‌های چشمگیر و کوه‌های یخ درخشان را به ما ارائه می‌دهد و به ما اجازه می‌دهد در خلیج‌های بکر پهلو بگیریم. در یک موقعیت، کشتی به سمت خلیجی منحرف شد که در آن غلاف نهنگ مشاهده شد.

یک تجربه گیج کننده...

یک روز بعد از شام، یکی از خدمه عرشه دوان دوان وارد سالن شد و با هیجان به ما گفت بیرون را نگاه کنیم. وقتی پنجره‌ها را باز کردیم، متوجه کاهش سرعت کشتی شدم. من به بیرون نگاه کردم و صحنه‌هایی را دیدم که هیچ کس به راحتی فراموش نمی‌کند. در دوردست، چندین غلاف نهنگ گوژپشت را دیدیم که در حال پریدن بودند: با دهان باز از اعماق بالا آمدند و شاه ماهی را در نزدیکی سطح می‌بلعیدند. هنگامی که آنها سطح را شکستند، آرواره‌های خود را به هم نزدیک کردند و در آب ناپدید شدند. تماشای این غول‌های اقیانوس در حال شکستن سطح آب به نوبت با آرواره‌های قدرتمند خود که کاملا باز هستند، تجربه گیج کننده‌ای بود.

ما همچنین حیوانات وحشی زیادی را در امتداد سواحل دیدیم و کاپیتان به راحتی می‌توانست کشتی کوچک را برای نزدیک‌تر شدن سازماندهی کند.

خدمات عالی تفاوت را ایجاد می‌کند!

سفری به گذرگاه داخلی آلاسکا

خدمات در کشتی Wilderness Discoverer عالی بود. صبح با صدایی دوستانه از طریق بلندگو از خواب بیدار شوید، سپس با یک لبخند صمیمانه و یک فنجان قهوه تازه در اتاق صبحانه با نام خود مورد استقبال قرار بگیرید. آنها ما را در طول روز مشغول نگه داشتند: ترتیب گردش‌های ساحلی، پیاده روی، سفرهای کایاک و سرگرمی‌های شبانه. هرگز داستان سرایی کاپیتان دانو را فراموش نمی‌کنم او با صدای بلند و حرکات متحرک خود، مهمانان را با افسانه‌های آلاسکا مجذوب می‌کرد. کارکنان کشتی، از کاپیتان گرفته تا تکنسین‌ها و خدمه آشپزخانه، مطمئنا تفاوت را ایجاد کردند. صمیمیت، مهمان نوازی، دانش و حرفه‌ای بودن آنها نقش اساسی در خاص ساختن این سفر دریایی داشت.

یکی دیگر از عواملی که به موفقیت سفر دریایی کمک کرد، غذاهای فوق‌العاده‌ای است که در کشتی سرو می‌شود. صبحانه مقوی با یک ناهار همراه با سالاد و سوپ (چودر غذاهای دریایی آلاسکا به سادگی در یک کاسه بهشت بود!). در حالی که شام یک امر مفصل بود (خرچنگ سیاه تازه و تکه‌های گوشت بره از ویژگی‌های برجسته بودند!). سالم بودن و تنوع بسیار زیاد غذا (از غذاهای محلی آلاسکا گرفته تا مضامین مکزیکی و آسیایی) باعث شد تا در طول سفر دریایی روحیه خوبی برای همه ایجاد شود!

برای تسکین درد عضلات پس از یک پیاده روی طولانی، می‌توانیم برای ماساژ برویم یا در سونا یا یکی از جکوزی‌ها بنشینیم. توجه داشته باشید، این‌ها وان‌های داغ با مناظر تماشایی هستند!

مطمئنا این سفر یک رویا بود!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید