طق اعلام یکی از روزنامه‌های عبری زبان، نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته مانوری را برای جلوگیری از حمله احتمالی حزب‌الله برگزار کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله احتمالی با حزب‌الله آماده می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سایت روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" امروز (شنبه) نوشت، نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته مانوری را اجرا کرده و در آن حمله احتمالی حزب‌الله به سکوهای گاز موجود در مقابل ساحل شهر الخضیره در جنوب حیفا در صورت آغاز درگیری بعدی میان دو طرف را شبیه‌سازی کرد.

این روزنامه عبری زبان در حرکتی که نشان دهنده تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای انعکاس مانور اخیر است، نوشت، فرماندهی ارتش در اقدامی بی‌سابقه به تعدادی از خبرنگاران اجازه داد مانوری را که یگان موشکی نیروی دریایی این رژیم با همکاری نیروی هوایی آن اجرا کردند، بررسی کنند، همچنین ارتش به نمایندگان رسانه‌های عربی و آلمانی اجازه پوشش خبری این مانور را داد.

یسرائیل هیوم در ادامه نوشت، ارتش (رژیم اشغالگر) بر این باور است که حزب‌الله در هر درگیری در آینده با آن، با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن، تلاش خواهد کرد زیرساخت‌های مهم و استراتژیک همانند سکوهای گاز را هدف قرار دهد و اسرائیل تلاش می‌کند مانع از دسترسی حزب‌الله به چنین موشک‌هایی شود.

به نوشته یسرائیل هیوم، این مانور بخشی از مانور بزرگ ارتش "اسرائیل" با عنوان "ارابه‌های آتش" است که بزرگترین مانور تاریخ این ارتش محسوب می‌شود.

این روزنامه عبری زبان به نقل از ایرز بن تسیون، فرمانده یگان کشتی‌های موشکی نوشت، ما بر اساس این فرضیه عمل می‌کنیم که "دشمن" تمامی موشک‌ها و پهپادهای خود را شلیک خواهد کرد و ما برای مقابله با هر شرایط فوق‌العاده‌ای آماده هستیم، نیروی دریایی برای احتمال تلاش حزب‌الله در غرق کردن کشتی‌های اسرائیلی در دریا آماده می‌کند.

بن تسیون در ادامه مدعی شد، ما با اطمینان می‌دانیم که "دشمن" در درگیری بعدی تلاش خواهد کرد یک کشتی را غرق کند و نیروی دریایی اسرائیل سعی دارد از جنگ دریایی که میان دو ارتش روسیه و اوکراین شکل گرفت، در بگیرد.

یسرائیل هیوم در پایان نیز نوشت، در این مانور کشتی موشکی "آه‌هنیت" که در جنگ دوم لبنان هنگام عبور از مقابل بیروت با یکی از موشک‌های حزب‌الله هدف قرار گرفته و آسیب دیده بود و در اثر آن چهار سرباز نیز کشته شده بودند، شرکت داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید