تور پیاده‌روی بهترین راه برای بازدید از ساختمان‌های متمایز و متنوع آلمر است، از منطقه رنگین کمان، جایی که خانه‌ها با رنگ‌های زیبای جعبه رنگ می‌شوند، تا یک کلاچ خیره‌کننده صندوق پستی-قرمز از ساختمان‌های آپارتمانی که برج هستند.

سفری به آلمر، شهری رویایی در هلند + عکس

به گزارش سلام نو، هر دهه، هلند با میزبانی فلوریاد بزرگترین و دیدنی‌ترین نمایشگاه باغبانی این کشور، از تعداد زیادی بازدیدکننده استقبال می‌کند. در سال ۲۰۲۲، باغبانان و گونه‌های سبز انگشتی در شهر آلمر، نزدیک آمستردام فرود می‌آیند و رویداد شش ماهه (از آوریل تا اکتبر) با موضوع "شهرهای سبز در حال رشد" دنبال می‌شود و غرفه داران و مبتکران راه حل‌های خود را به نمایش می‌گذارند تا زندگی شهری پایدارتر شود. پارک فلوریاد به‌عنوان یک آزمایشگاه زنده عمل می‌کند، جایی که مهمانان می‌توانند در اطراف نمایشگاه‌های سرسبز مزه و بو را حس کنند، در حالی که ارکسترهای زنده، گروه‌های موسیقی جاز، کامیون‌های غذا و جلسات مزه شراب برای اطمینان از اینکه هیچ حسی ناراضی باقی نمی‌ماند، برپا می‌شود.

آلمر ممکن است جدیدترین شهر هلند باشد، اما پیشگام آرام پایداری است، با جنگل‌های خرد که به عنوان ریه‌های سبز از بین می‌روند و شکاف بین شهری و ارگانیک را پر می‌کنند. اما این نیز شهری با نفوذ جدی معماری است. تور پیاده‌روی بهترین راه برای بازدید از ساختمان‌های متمایز و متنوع آلمر است، از منطقه رنگین کمان، جایی که خانه‌ها با رنگ‌های زیبای جعبه رنگ می‌شوند، تا یک کلاچ خیره‌کننده صندوق پستی-قرمز از ساختمان‌های آپارتمانی که برج هستند.

وقتی صحبت از برنامه‌ریزی شهری هلند می‌شود، آلمر واقعا هوایی تازه دارد نسبت به شهرهایی با اندازه مشابه در هلند، به ازای هر ساکن ۱۰۰ درصد بیشتر فضای سبز دارد. در اینجا، در کشوری که قبلا کشوری چشمگیر برای دوچرخه سواران است، این شهر تقریبا ۵۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری دارد. بهتر از همه، کسانی که دوچرخه سواری می‌کنند همیشه حق تقدم دارند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید