موارد زیر ترتیب خاصی ندارند و به دور از جامعیت هستند. لذت ببرید و موفق باشید.

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: به دنبال برخی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی هستید؟ ما تعدادی از جذابترین، سریع‌ترین و عموما ترسناک‌ترین سواری‌ها را در سراسر جهان گردآوری کرده‌ایم. برخی از آنها شامل کوسه‌ها و دلفین‌های زنده هستند.

موارد زیر ترتیب خاصی ندارند و به دور از جامعیت هستند. لذت ببرید و موفق باشید.

۱. سرسره با دلفین

هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان / عکس

با مقایسه آنها متوجه یک روند کلی در هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی خواهید شد. Dolphin Plunge بخشی از سفر را شما از طریق یک لوله شفاف می‌بیند در حالی که دلفین در اطراف شما جست و خیز می‌کند. این دلفین‌ها حتی در کنار شما به مسابقه می‌پردازند.

۲. دم عقرب، ارل نوح

این سرسره به درستی نامگذاری شده است. این سرسره آبی هیجان انگیز بیشتر شبیه ترن هوایی است تا سواری آبی سنتی. سوارکاران شجاع برای شروع کمی کمتر از ۱۷ متر از در تله پایین می‌آیند. برای اینکه در واقع یک حلقه وارونه انجام دهید، به این تقویت اولیه نیاز دارید تا به سرعتی در حدود ۴۸ کیلومتر در ساعت برسید.

همانطور که اگر سرعت کافی نبود، باید به ترس خود از ارتفاع نیز غلبه کنید اما در کل حس دوست داشتنی است.

۲. گرداب وحشی

هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان / عکس

آیا سواری آن انتظارات شما را برآورده می‌کند؟ شما سواری را با شمارش معکوس جلوی درب تله شروع می‌کنید. انگار به اندازه کافی عصبی نیستید، سپس ۱۲ متر پایین می‌افتید.

شما به سرعتی در حدود ۶۴ کیلومتر بر ساعت خواهید رسید و با سرعت دادن به مسیر، نیروی ۲.۵ G را تجربه خواهید کرد. همه اینها قبل از اینکه در پایان به طور غیر رسمی در یک استخر ریخته شوند.

۵. گردباد، پارک آبی چیملونگ، چین

هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان / عکس

یک نمونه عالی دیگر از سرسره‌های آبی هیجان انگیز در اینجا وجود دارد. این یکی نیز به درستی نامگذاری شده است. این یکی به تجربه خشم مادر طبیعت نزدیک می‌شود و در عین حال شما را بیشتر می‌خواهد در خود غرق کند.

برای شروع، سوارکارانی که با شناورهای چهار نفره سفر می‌کنند، از یک طبقه شش طبقه به پایین پرتاب می‌شوند. در سکانس اصلی این سواری، سواران به دور یک قیف بزرگ می‌چرخند، به‌گونه‌ای که انگار در یک گردباد مکیده شده‌اند. تجره خارق العاده‌ای است.

۶. سیاه چاله، آلمان

هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان / عکس

هیچ چیز سرگردان‌کننده‌تر از فرو رفتن با سرعت در یک تونل سیاه و سفید نیست. پس از شروع تاریکی سواری، سواران با مجموعه‌ای همیشه در حال تغییر و گیج کننده از چراغ های LED رنگی پذیرایی می‌شوند.

حتی یک حلقه رنگین کمان ثابت وجود دارد که درست قبل از اینکه در پایان به نور روز رانده شود، به یک انفجار نور آبی و سبز تبدیل می‌شود. این یکی ممکن است باعث شود در پایان شما احساس بیماری و سرگیجه کنید.

۷. سامیت، فلوریدا

هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان / عکس

آه، دنیای دیزنی. مکانی برای جادو و رمز و راز برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان. اینجا خانه برخی از خارق العادترین مناظر جهان و تجربه‌ای عالی برای یک خانواده است. اما آیا می‌دانستید این سرسره یکی از هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان را نیز دارد؟

سواران در حالی که سرعت آنها ثبت می‌شود، ۱۲ طبقه شگفت انگیز را طی می‌کنند. شما از طریق یک تونل تاریک پرواز می‌کنید و در انتهای مسیر ۱۱۰ متری به داخل آب سفید می‌پاشید.

۸. کلیمانجارو، آلدیا داس آگواس، برزیل

ظاهرا یکی از بلندترین سرسره‌های آبی جهان است که در ارتفاع ۴۹ متری در هوا قرار دارد. این بلندتر از مجسمه آزادی است، بدون پایه.

برای تجربه این سواری باید هزینه آن را از قبل پرداخت کنید. ۲۳۴ پله بین شما و یک سواری بسیار هیجان انگیز قرار دارد. تخمین زده می‌شود که از هر ۲۰ سوار، ۱ نفر می‌بیند که شجاعت خود را در صعود شکست می‌دهد. برای کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا به اوج برسند، با یک سقوط تقریبا عمودی، سواری هیجان‌انگیز و غوطه‌ور شدن در استخر در پایان پاداش دریافت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید