۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 55356891

دلیل پایین‌تر بودن قیمت حمل بار توسط خودروهای برگشتی این است که رانندگان این خودروها قصد دارند هرچه سریع‌تر به شهرستان خود بازگردند. بنابراین نمی‌توانند زمان زیادی را صرف کرده و منتظر بار بمانند. بنابراین به‌ راحتی وظیفه‌ جابه‌جا کردن محموله و لوازم شما را برعهده خواهند گرفت.

حمل و نقل ارزان

چگونه یک حمل‌ و نقل ارزان داشته باشیم؟

هزینه‌های زندگی روزمره بالا بوده و عده زیادی از افراد به‌ دنبال کاهش برخی از این هزینه‌ها هستند. در این شرایط، حمل و نقل ارزان یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. به‌ ویژه افرادی که با حمل‌ و نقل محموله و بار، سروکار زیادی دارند. این افراد تمایل دارند بدانند از طریق چه راهکارهایی می‌توانند فرایند حمل بار و محموله‌های خود را مقرون‌ به‌ صرفه‌تر سازند و یا با این پرسش مواجهند که چگونه یک حمل و نقل ارزان داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه حمل‌ و نقل ارزان بار، محموله و کالا اقدام نماییم.  باربری خاوران را همگان به عنوان باربری ارزان میشناسنند اما ویزگی ان چیست

حمل‌ و نقل ارزان با استفاده از ماشین‌های برگشتی ماشین برگشتی، حمل و نقل برگشتی و… از جمله عباراتی هستند که به‌ وفور شنیده می‌شوند. بسیاری از ما این عبارات را از دهان متصدیان حمل‌ و نقل شنیده‌ایم. این افراد به ما توصیه می‌کنند که برای داشتن یک حمل‌ و نقل ارزان از این امکانات استفاده کنیم. ماشین‌های برگشتی به‌ طور کلی به خودروهایی گفته می‌شود که از یک شهرستان به تهران آمده و محموله‌هایی را با خود حمل کرده‌اند. در حالت معمول، رانندگان این خودروها پس‌ از فرایند تخلیه بار، به باربری‌ها و یا شرکت‌های حمل‌ و نقل مراجعه می‌کند تا محموله دیگری را تحویل گرفته با خود به شهرستان انتقال دهند.

در واقع رانندگان این خودروها، تمایل ندارند مسیر پیش روی خود را به‌ صورت خالی و یا بدون بار، طی کنند. این شیوه حمل‌ و نقل بار، مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مزایای استفاده از این روش برای متقاضیان حمل بار این است که می‌توانند با قیمتی بسیار ارزان‌تر، بارهای مورد نظرشان را جابه‌جا کنند.دقیقا مانند باربری شور اباد که بورس نیسان برگشتی است

حمل و نقل ارزان

دلیل پایین‌تر بودن قیمت حمل بار توسط خودروهای برگشتی این است که رانندگان این خودروها قصد دارند هرچه سریع‌تر به شهرستان خود بازگردند. بنابراین نمی‌توانند زمان زیادی را صرف کرده و منتظر بار بمانند. بنابراین به‌ راحتی وظیفه‌ جابه‌جا کردن محموله و لوازم شما را برعهده خواهند گرفت.
در این صورت، شما هزینه ارزان‌تری پرداخت خواهید کرد و راننده نیز زمان و فرصت زیادی را از دست نخواهد داد و به سود مورد نظر خود نیز دست خواهد یافت. در بسیاری از موارد، خودروهای برگشتی می‌توانند حمل‌ و نقل اسباب و لوازم مورد نظر شما را با نصف کرایه‌ معمول انجام دهند و یا حتی مبلغ بسیار کمتری را دریافت کنند.

اما به این نکته نیز دقت داشته باشید که حمل بار از طریق خودروهای برگشتی، به‌ هیچ‌ عنوان کیفیت خدمات یک شرکت حمل‌ بار را کاهش نخواهد داد. چراکه در هر صورت شرکت‌های حمل و نقل، وظیفه دارند عملیات جابجایی اسباب و لوازم شما را با بالاترین قدرت و انرژی انجام داده و رضایت خاطر شما را جلب نمایند.
با استفاده از خدمات این شرکت‌ها می‌توانید از انواع ماشین‌ها و کامیون‌های حمل بار، استفاده کرده و محموله‌های مورد نظر خود را به‌ راحتی انتقال دهید.

از جمله این خودروها می‌توان به نیسان، خاور، تریلی، ترانزیت و… اشاره کرد. پیش‌ از حمل اسباب و لوازم خود با این خودروها، لازم است نوع محموله را در نظر گرفته و سپس خودروی مناسب برای حمل بار خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از امکان تکمیل ظرفیت ماشین‌های برگشتی با استفاده از دپو و انبارها استفاده کرده، هزینه‌های خود را با کاهش مواجه سازید.
بنابراین اگر شما هم فکر می‌کنید که این روش حمل‌ و نقل، راهکاری مناسب برای جابجایی اثاثیه شما است می‌توانید از این امکان بهره‌مند شوید و تمامی محموله‌های مورد نظر خود، چه کالاهای کوچک و چه کالاهای بسیار بزرگ را با این روش جابجا کنید.

حمل و نقل ارزان


شرکت حمل بار برگشتی


در حال حاضر شرکت‌های حمل‌ و نقل بسیار زیادی در کشور به ارائه این خدمات مشغول هستند. چرا که این روش حمل بار، برای این شرکت‌ها هم مزایایی را به وجود می‌آورد. در واقع به این دلیل که این شرکت‌ها قیمت و تعرفه بسیار پایین‌تری را برای بارهای برگشتی در نظر می‌گیرند، با استقبال بسیار زیاد مردم و متقاضیان حمل بار، مواجه شده‌اند و لذا سفارش‌های آن‌ها در طول روز، بسیار بالا است. در حقیقت این شرکت‌ها با دریافت چندین‌بار برگشتی در طول یک‌ روز می‌توانند به سود و مزایای مورد نظرشان دست پیدا کنند.
بنابراین شما می‌توانید از میان انواع مختلف این شرکت‌ها، شرکت‌ مناسب برای حمل بار خود را انتخاب کنید. بسیاری از این شرکت‌ها، خدمات خود را از طریق وب‌سایت اینترنتی، معرفی نموده و قیمت‌ها و نوع خودروهای خود را نیز بیان کرده‌اند.

لذا می‌توانید به وب‌سایت این شرکت‌ها مراجعه نموده و پس‌ از در نظر گرفتن خودروی مناسب برای حمل‌ و نقل محموله خود، قیمت حمل بار را نیز مشاهده و با وب‌سایت‌های دیگر مقایسه نمایید و سپس خدمات مورد نظر خود را درخواست کنید.

اما بعضا ماشین های برگشتی به جهت مجهز نبودن بدرد بعضی بارها نمی خورند مثلا باربری در جهاردانگه همواره از انجایی که بار مبل است نیاز به پتو دارد  که ماشین های برگشتی از ان بی بهره اند

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید