کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با دو طرح پیشنهادی عدم اعتماد به دولت "نفتالی بنت" نخست‌وزیر این رژیم مخالفت کرد.

مخالفت کنست با دو طرح عدم اعتماد به دولت بنت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وبسایت پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنست (دیروز) دو طرح عدم اعتماد به دولت فعلی (این رژیم) که توسط مخالفان بنت ارائه شده بود را رد کرد.

بنا به این گزارش، طرح پیشنهادی اول حزب لیکود (به ریاست نتانیاهو) پس از رای مثبت ۵۲ نماینده و ۶۱ مخالف و طرح پیشنهادی دوم ارائه شده توسط حزب شاس با ۵۶ رای مخالف و  ۵۲ رای موافق رد شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون صهیونیستی هم اعلام کرد که دو طرح پیشنهادی برای سلب اعتماد از کابینه ائتلافی نفتالی بنت و یائیر لاپید رای نیاورده است.

"ایمن عوده" رئیس فهرست مشترک احزاب عربی هم پس از دادن رای منفی به این دو طرح پیشنهادی، گفت: از هر اقدامی که بنیامین نتانیاهو را به قدرت بازگرداند، حمایت نخواهد کرد.

«بنیامین نتانیاهو» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواهان استعفای کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم می باشد و مدعی شده که می خواهد با کابینه جدیدی که تشکیل می دهد به مقابله با جنبش مقاومت فلسطین بپردازد و به زعم خود دوباره امنیت در اراضی اشغالی را تامین کند.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود به شدت از عملکرد کابینه بنت در مقابله با جنبش حماس و تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست انتقاد و گفته بود که برای مقابله با حماس باید ابتدا کابینه بنت استعفا دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید