جانی دپ هفته گذشته در دادگاه گفته بود: «حتی اگر دیزنی ۳۰۰ میلیون دلار بدهد به فیلم‌های دزدان دریایی کارایٔیب برنمی‌گردم.»

تعداد امضا برای بازگرداندن جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب به نیم میلیون رسید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، پتیشن بازگشت جانی دپ به چندگانه «دزدان دریایی کارایٔیب» با برگزاری دادگاه ویرجینیا با رشد همراه بوده است. این پتیشن که دو سال قبل توسط «کیمبرلی گایلز» راه‌اندازی شده، در حال حاضر از ۴۵۰ هزار امضا عبور کرده و به نیم میلیون نزدیک می‌شود.

چهارمین هفته برگزاری دادگاه شکایت دپ جمعه گذشته به پایان رسید و هرد در جایگاه شهود جزیٔیاتی از آزارهای جسمی و جنسی همسر سابقش را شرح داد در حالی که به‌شدت گریه و هق‌هق می‌کرد. دپ شکایت دیگری از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده بود در بریتانیا ثبت کرد اما پس از شکست در این پرونده از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» کنار گذاشته شد.

نمایندگان دپ در طول چند هفته اخیر فاش کردند که این بازیگر در آستانه امضای قراردادی ۲۲.۵ میلیون دلاری برای بازی در قسمت ششم «دزدان دریایی» بوده که بخاطر امبر هرد این نقش را از دست داده است.

لازم به ذکر است جانی دپ هفته گذشته در دادگاه گفته بود: «حتی اگر دیزنی ۳۰۰ میلیون دلار بدهد به فیلم‌های دزدان دریایی کارایٔیب برنمی‌گردم.»

فیلم‌های «دزدان دریایی کارایٔیب» دوازدهمین چندگانه سینمایی پرفروش تاریخ است و در مجموع ۴.۵ میلیارد دلار بلیت‌فروشی کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید