در این مقاله قصد داریم که شما را با محبوب ترین رستوران های شهر مشهد آشنا کنیم. امیدواریم یا خوردن غذاهای عالی در این مکان ها لذت سفر خود را چندین برابر کنید.

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

شهر خبر-سرویس گردشگری: اگر شما نیز همانند نویسنده این مطلب بیشتر وقت خود را در مسافرت به گشت و گذار و به خصوص خرید می پردازید، حتما برایتان پیش آمده که به شدت خسته و گرسنه باشید و به دنبال محیطی دلخواه برای صرف یک وعده غذایی لذیذ و دل پذیر بگردید.

شاید فکر کنید که مولفه هایی که یک رستوران مورد پسند را تشکیل می‌دهند، صرفا به کیفیت غذا و قیمت محدود می‌شوند. اما باید بدانید که مولفه های بسیار بیشتری در به وجود آوردن حس رضایت شما در هنگام صرف غذا، شرکت دارند.

اولین مورد فضاسازی است. اگر شما در فضایی که قصد میل وعده غذای تان را در آن دارید، احساس راحتی تعلق خاطر و لذت داشته باشید مطمئناً آن وعده برای شما بسیار به یاد ماندنی خواهد شد. همچنین بالعکس اگر پرسنل رستوران رفتاری مناسب مشتریان نداشته باشند، حتی در صورتی که بهترین خوراک را روی میز شما بگذارند، مطمئناً از ارائه خدمات راضی نخواهید بود و دیگر به آن رستوران باز نخواهد گشت.

موسیقی در حال پخش در رستوران، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، حفظ نظم، پاکیزگی محیط، نحوه سرو غذا و بسیاری موارد دیگر می‌توانند نظر شما را کاملاً تغییر دهند.

همچنین توصیه ما به شما این است که در هنگام سفر، بی گدار به آب نزنید و حتماً درباره رستوران هایی که قصد میل غذا در آنها را دارید تحقیق کنید؛ زیرا اگر سلامتی شما به دلیل پایین بودن کیفیت غذاها به خطر بیفتد ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید. همچنین اگر فضا یا مولفه های دیگر یک رستوران برای شما آزار دهنده باشد، مطمئناً خاطره خوبی برایتان به جا نخواهد ماند. پس بهتر است کمی درباره قیمت انعطاف پذیر باشید تا سلامتی روحی و روانی خود را در طول سفر، تضمین کنید.

در این نوشتار قصد داریم رستوران هایی را به شما معرفی کنیم که نه آنها دو مولفه اصلی یعنی کیفیت و مشتری مداری را دارا هستند، بلکه از جمله مکان هایی هستند که به طور دقیق بر روی مولفه های جزئی نیز، تمرکز کرده اند.

با ما همراه باشید.

رستوران های با کیفیت در شهر مشهد

رستوران ارم شاندیز: مطمئناً یکی از دلایل سفر شما به به شهر مشهد، خوردن حداقل یک وعده غذا، در رستوران ارم شاندیز است. این رستوران توانست به قدری توجه مشتریان را جلب کند که که می توان گفت در حال حاضر، به یکی از جاذبه‌های گردشگری استان تبدیل گشته است.

جالب است بدانید اکثر محصولات لبنی که در این رستوران برای طبخ غذا استفاده می شود، در کارخانه ای متعلق به همین مجموعه تهیه می‌شود. این مسئله نشان دهنده اهمیت رضایت مشتری و استفاده از مواد اولیه سالم، برای صاحبان این مجموعه است. بنابراین مطمئن باشید در این مکان شما با بهترین کیفیت و بهترین خدمات پذیرایی می‌شوید. این رستوران دارای فضای بسته و فضای باز و همچنین سالن وی آی پی است. در ضمن به دلیل وجود سیستم گرمایشی در فصل سرما، می‌توانید در فضای باز از صرف غذای خود لذت ببرید.

شاید بتوان گفت که مشهورترین غذای این شهر، کباب شیشلیک رستوران ارم شاندیز است! حجم غذاها در این رستوران، بسیار بالاست بنابراین می‌توانید یک پرس غذا را، برای دو نفر سفارش دهید. قیمت غذاهای این رستوران، متناسب با کیفیت آن افزایش می یابد. همچنین سعی کنید که در ایام شلوغی، از رفتن به رستوران خودداری کرده و سفر خود را، به روزهای خلوت موکول نمایید.

آدرس: مشهد، شاندیز، نبش امام رضا ۲۹

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

رستوران بابا قدرت مشهد: آیا شما هم از عاشقان بناهای تاریخی هستید؟ گاهی اوقات خود را فردی در گذشته تصور می کنید که در این بناها قدم می‌گذاشته است، روزگار می‌گذرانده و در یک روز آفتابی روی یک تخت چوبی در حیاط می‌نشسته و غذا میل می‌کند؟

اگر این احساسات برایتان جذابیت دارند، رستوران بابا قدرت مشهد را به هیچ وجه از دست ندهید. این رستوران دل یکی از کهن ترین بناهای مشهد ساخته شده است که بیش از دو قرن قدمت دارد و یک کاروانسرا مربوط به دوره قاجار است. در حال حاضر این مجموعه شامل سه بخش رستوران سنتی، چای خانه سنتی و بازارچه سنتی می باشد؛ بنابراین اگر می‌خواهید در هنگام صرف غذا به گذشته سفر کنید، رفتن این مجموعه را فراموش نکنید. رفتار پرسنل در این رستوران طبق نظر مشتریان، بی نقص بوده اما ظاهراً حجم غذاهای آن به نسبت قیمت، زیاد نیست.

آدرس:  انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶ تهران، میدان هروی خیابان وفا منش، نبش کوچه شمس

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

اسلو فود خورش باشی: این رستوران یکی از پیشنهادات اصلی ما به شماست؛ چون همانطور که اشاره کردیم سلامتی شما در هنگام سفر در اولویت اول است. موسس این رستوران، معتقد است که باید از مواد اولیه ارگانیک، روغن های طبیعی و گوشت تازه، در طبخ غذاها استفاده کرد. همچنین اگر از خوردن کباب و فست فود خسته شده اید و دلتان یک غذای متفاوت ایرانی می‌خواهد رستوران اسلوفود خورش باشی، بهترین انتخاب برای شماست.

این رستوران حتی در انتخاب ظروف بیرون بر خود از ظروف گیاهی استفاده می‌کند و جالب است بدانید برای صرف غذا در این رستوران کمی بیشتر از حد معمول باید صبر کنید!

زیرا همانطور که از اسم این مکان پیداست غذاهای این رستوران سریع حاضر نمی شوند تا در انتها بتوانند طعم فوق‌العاده غذاهای خانگی ایرانی را به مشتریان تقدیم کنند. فضای این رستوران ترکیبی از سنت و مدرنیته و مناسب گردشگران مشکل پسند است؛ همچنین دارای محیطی آرام بخش، قیمت مناسب و کیفیتی قابل قبول است.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل ‌آباد، بین وکیل آباد ۱۷ و ۱۹

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

رستوران پسران کریم: قدمت این رستوران به اوایل انقلاب اسلامی باز می گردد و مطمئناً تجربیات زیادی در زمینه خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان داراست. اگر کمی مرورگر خود را بالا و پایین کنید، نام این رستوران را تقریباً در تمامی پیشنهادات خواهید دید. این رستوران سه شعبه دارد؛ اما شعبه مرکزی آن در خیابان فرهاد واقع شده است. قیمت این غذاها نسبت به بقیه رستوران‌های رقیب پایین تر و کیفیت غذاهای آن بسیار بالاست. اگر به این رستوران سری زدید، چلو ماهیچه را که با بهترین برند برنج ایرانی تهیه شده است، به هیچ عنوان فراموش نکنید. این غذا به قدری محبوب است که در ساعات اولیه معمولاً تمام می شود.

آدرس رستوران پسران کریم شعبه مرکزی: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

رستوران معین درباری: این رستوران در سال ۱۲۸۰ تاسیس شد و اکنون بعد از چهار نسل، همچنان توسط نوادگان بنیانگذار رستوران مدیریت می شود. این رستوران دارای دو شعبه است که یکی در شاندیز و دیگری در داخل شهر مشهد قرار دارد. از مزیت های این رستوران علاوه بر کیفیت، سرویس دهی کامل و قیمت معقول، می توان به حال و هوای سنتی و خاطره انگیز آن اشاره کرد. زیرا در حین صرف غذا می‌توانید از صدای آب و پرندگان، در کنار حوض های آبی زیبا، لذت ببرید.

آدرس:
شعبه ۱: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو
شعبه ۲: مشهد، شاندیز، بین امام رضا ۸ و ۱۰

بهترین رستوران های با کیفیت شهر مشهد را بشناسید!

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید