ساعت ۰۷:۱۵ امروز این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی – هنگام اتفاق افتاد.

جزییات دو تصادف رانندگی مرگبار در جنوب تهران

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و برخورد شدید با جداول گاردریل‌های این مسیر و خروج معجزه آسای راننده این خودرو خبر داد.

سرهنگ «علی  اصغر شریفی» در این باره گفت: ساعت ۰۷:۱۵ امروز  این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی – هنگام، به سامانه ۱۱۰ اعلام می شود که بدلیل عدم توانایی راننده خودرو ۲۰۶ پس از برخورد شدید گاردریل های بزرگراه در محل واژگون می شود.

وی افزود: این خودرو  پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه  در همان محل متوقف می شود.

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه  راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر و  اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این خودرو را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت از رانندگان خواست به هنگام رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و همچنین از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری کرده و حتما قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.

فوت راکب موتورسیکلت مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب این وسیله در مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب در جنوب تهران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به سامانه ۱۱۰ اعلام که بدلیل عدم توانایی راکب موتور سیکلت دچار واژگونی می شود و در این حادثه راکب موتور سیکلت فوت می کند.

سرهنگ شریفی از راکبان موتورسیکلت خواست  قبل از حرکت حتما کلاه ایمنی استاندارد را بر سر بگذارند و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید