محمدحسین مهدویان، کارگردانِ "درخت گردو" که با اعتراض به سانسور این فیلم نوشته بود «لازم است یادآوری کنم این بخش از فیلم در نسخه‌ی مورد تایید شورای پروانه نمایش وجود دارد و حذف آن عملی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است» حالا از اصلاح این موضوع خبر داده است.

اعتراض مهدویان به سانسور «درخت گردو»: غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بود / تلوبیون: این سانسور بر اثر یک اشتباه بود؛ نسخه قانونی، بارگذاری شد

محمدحسین مهدویان، کارگردانِ "درخت گردو" اعلام کرد: « با سپاس از آقای خورشیدی مدیرعامل محترم تلوبیون که تماس گرفتند، در مورد مشکل نسخه‌ی فیلم درخت گردو توضیحاتی دادند و در زمان کوتاهی نسخه‌ی کامل و مورد تایید بنده را در این پلتفرم جای‌گزین کردند.
نسخه‌ی اصلاح‌شده هم‌اکنون در تلوبیون در دست‌رس شماست».

به گزارش سلام نو، در تصویر منتشر شده از سوی مهدویان، دلیلِ نبود این صحنه، اعلام شده است:


پیش از این، مهدویان، با این متن، از نبود صحنه‌ای از فیلم‌اش انتقاد کرده و صحنه‌ی حذف شده را منتشر کرده بود: «بخش کوتاهی از فیلم سینمایی "درخت گردو" بدون اطلاع بنده از نسخه‌ی آنلاینی که در حال نمایش است، حذف شده. دلیل‌اش را نمی‌دانم. دست‌ بردن در نسخه‌ی نهایی فیلم، بدون اجازه و حتا اطلاع من بوده. برای حفظ اصالت نسخه‌ی آنلاین فیلم، بخش حذف شده را منتشر می‌کنم. عزیزانی که از نسخه‌های دیجیتال فیلم استفاده می‌کنند، لطفا محبت کنند و به هر شکل که می‌توانند بخش حذف شده را به فیلم برگردانند.
لازم است یادآوری کنم این بخش از فیلم در نسخه‌ی مورد تایید شورای پروانه نمایش وجود دارد و حذف آن عملی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است.»

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید