در ابتدای تاسیس دریاچه امکانات ورزشی-تفریحی بسیار خوبی در آن شروع به فعالیت کردند اما در حال حاضرخبری از آنها نیست. لازم به ذکر است که پیست اتومبیلرانی فشافویه، تاکنون سه مسابقه ملی بزرگ را به خود دیده است.

دریاچه تفریحی فشافویه مقصدی مناسب برای گردشگری

به گزارش سلام نو، تهران ساحل ندارد. سر و ته شهر را که بزنید یا کویر است و یا کوه و جنگل، ساحل برای آن طرف کوه هاست. اگر  روانه فرودگاه امام خمینی شوید به دریاچه ای در کویر جنوبی تهران می رسید. نرسیده به فرودگاه امام، در کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران قم، دریاچه ای مصنوعی وجود دارد که می توانید ساعاتی را در این منطقه سپری کنید.

دریاچه تفریحی فشافویه مقصدی مناسب برای گردشگری

وجود دریاچه مصنوعی فشافویه در منطقه حسن آباد شهرری این امکان را به مردم این خطه از کشور فراهم کرده است تا بتوانند ساعاتی را در کنار دریاچه سپری کنند. برخی از سکوت و آرامش آن لذت می برند و برخی از اینکه می توانند دقایقی از وجود این دریاچه لذت ببرند و با خانواده یا دوستان خود بساط پیک نیک برپا کنند راضی هستند. در ابتدای تاسیس دریاچه امکانات ورزشی-تفریحی بسیار خوبی در آن شروع به فعالیت کردند اما در حال حاضرخبری از آنها نیست. لازم به ذکر است که پیست اتومبیلرانی فشافویه، تاکنون سه مسابقه ملی بزرگ را به خود دیده است؛ مسابقات اتومبیلرانی قهرمان کشوری آبان ۸۸  (خودروهای دو دیفرانسیل)، استانی اسفند ۸۸ و قهرمان کشوری.

دریاچه تفریحی فشافویه مقصدی مناسب برای گردشگری

امکانات تفریحگاه فشافویه:

  • جای پارک مناسب
  • بوفه
  • کافی شاپ، رستوران، سالاد بار

منبع: تریپ یار  

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید