آکادمی هنر پارس به عنوان معتبرترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در کشور با مجوز رسمی از وزرات ارشاد در حال حاضر در جشنوراه تخفیفی خود تمامی دوره های آموزشی را با ۵۰ درصد تخفیف عرضه میکنید.

آموزشگاه طراحی لباس یا دانشگاه بهتر است؟ + معرفی برترین آموزشگاه های طراحی لباس

طراحی لباس از پرطرفدارترین رشته های آموزش است و در بسیاری از شاخه های دیگر هنر نیز کاربرد فراوانی دارد. اگر شخصی با هنر طراحی مد و لباس آشنا باشد می تواند با طراحی برای همگان و البته سلبریتی ها و افراد مشهور در این زمینه ها به شهرت برسد.

طراحی لباس بازیگران برای استفاده بازیگران زن، مرد و کودک در جاهای مختلف مانند مجالس و مراسم ویژه هنری در بهترین آموزشگاه طراحی لباس به هنرجوها آموزش داده می شود.

اگر می خواهید برای طراحی لباس و آموزش نقاشی در آموزشگاه ثبت نام کنید. ابتدا می بایست انگیزه و استعداد در این زمینه در شما وجود داشته باشد. بعد از وجود استعداد ذاتی امکانات و ابزار های مورد نیاز برای طراحی است که باید در اختیار داشته باشید تا بتوانید با کمک آنها استعدادهای خود را شکوفا کنید.

داشتن ابزار و امکانات به تنهایی از شما طراح خوب و حرفه ای نمی سازد. شما با کمک گرفتن از طراحان مشهور و نامی که در بهترین آموزشگاه طراحی لباس مشغول به آموزش هنر جوها هستند. می توانید استعدادهای خود را پرورش دهید و آنها را شکوفا کنید.

همه آموزشگاه ها برنامه های ویژه برای جذب مشتریان و هنرجوهای خود در برنامه آموزشی خود قرار می دهند. تا در دوره های مشخص با میزان کم هزینه آموزشی بتوانند ثبت نام کنند و دوره های لازم در هر زمینه آموزشی که مد نظرشان است را ببینند.

آکادمی هنر پارس نیز در دوره های آموزشی خود جشنواره های ویژه آموزشی برپا میکند. هنرجویان می توانند با ثبت نام در دوره های ویژه آموزشی در زمینه های متفاوتی چون طراحی لباس بازیگران،  طراحی لباس کودکان، طراحی لباس مردان و زنان، آموزش خیاطی آسان و آموزش خیاطی ارزان در آموزشگاه هنر پارس زمینه فعالیت در عرصه کار و درآمد زایی را ایجاد کنند. یا در منزل به حرفه خیاطی بپردازند و به عنوان شغل دوم مشغول به کار شوند و کمک خرج هزینه های گزاف زندگی امروزه باشند.  

آموزشگاه طراحی لباس یا دانشگاه بهتر است؟ + معرفی برترین آموزشگاه های طراحی لباس

محل کلاس های آموزشی طراحی لباس آکادمی هنر پارس

  • آیا آموزش طراحی لباس کلید ورود به بازار طراحی لباس و بازار کار است؟

اگر شخصی با طراحی لباس آشنا باشد و دوره های لازم طراحی و دوخت لباس را پشت سر گذاشته باشد می تواند با راه اندازی کارگاه خیاطی کوچک شروع به کار کرده و برای خود کسب درآمد داشته باشند.

امروزه توجه به طراحی مد و لباس بین همه افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است. ست کردن لباس و ترکیب رنگ بندی لباس ها مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گرفته است. در قرن جدید توجه به نوع لباس با هر سن و سال و هر جنسیتی مورد توجه همگان است بنابراین طراحان لباس عرصه خوبی برای کسب درآمد در دنیای کار و بازار کالا خواهند داشت. 

اگر استعداد و ابزار در اختیار دارید و دوره های طراحی لباس را گذرانده اید اصلا ترس به دل خود راه ندهید. ایده ها و طرح های اولیه خود را به دقت روی کاغذ بکشید. سپس مطابق طرح ابداعی خودتان شروع به دوخت لباس کنید. با ارسال لباسی که طراحی و دوخت آن از خود شماست به تولید کنندگان پوشاک و فروشندگان لباس کسب درآمد کنید.

البته که سپری کردن مراحل طراحی و دوخت لباس که به آن اشاره کردیم کار آسانی نیست. در نظر داشته باشید گذراندن دوره های آموزش خیاطی آسان در بهترین آموزشگاه طراحی لباس اولین قدمهایی است که برای رسیدن به موفقیت های فردا بر می دارید. مطمئنا نیاز است برای رسیدن به هدف خود که همانا تبدیل شدن به بهترین طراح و خیاط لباس است، تلاش، خلاقیت و ایده های نو از خود نشان دهید. اطمینان داشته باشید با آزمون و خطاهای بسیاری که در این راه انجام می دهید حتما به سرمنزل مقصود که همانا تبدیل شدن به طراح لباس برجسته می باشد خواهید رسید و درآمد عالی به دست خواهید آورد.

آموزشگاه طراحی لباس یا دانشگاه بهتر است؟ + معرفی برترین آموزشگاه های طراحی لباس

آکادمی هنر پارس زیر نظر وزارت ارشاد

مزیت گذراندن دوره های آموزش طراحی لباس در آموزشگاه های طراحی در چیست؟

مطمئنا گذراندن دوره های آموزش طراحی لباس از شما یک طراح خوب، برجسته و بی نقص می سازد. کلاس های طراحی لباس این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید طراحی مد و لباس را با سبک های مختلف و صد البته بدون نقص بیاموزید.

امروزه کلاس های طراحی بسیاری در سطح شهر به خصوص تهران بزرگ دایر شده است و کلاس های مختلف را با روش های نوین و ساده به هنرجو های علاقمند می آموزند. با انتخاب بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران و شهر خود به بهترین طراح و خیاط لباس تبدیل شوید و هنر خود را به دوستداران صنعت مد ارائه کنید.

برای کشیدن طرح لازم نیست که یک طراح حرفه ای باشید. بدون استرس طرحی که به ذهنتان خطور میکند را روی کاغذ بیاورید. وقتی از طرحی که روی کاغذ کشیده اید راضی بودید با دیزاین خاص، ویژه و عالی روی پارچه مناسب طرح خود را پیاده کنید و به مشتریان و علاقه مندان، طرح های خود را ارائه کنید. در چنین حالتی شما با موفقیت راه کسب درآمد را بین مشتریان این صنعت پیدا خواهید کرد.

معمولا در کلاس های آموزش طراحی لباس امکان برگزاری نمایشگاه فردی و گروهی برای هنرجویان وجود دارد. در نظر داشته باشید وجود چنین امتیازی در آموزشگاه برای شما رزومه پربار تری را در پی خواهد داشت.

حرفه ای شدن در هر کاری از جمله کار طراحی لباس نیاز به تمرین مداوم در زمینه طراحی و دوخت لباس دارد. بنابراین روزانه ساعتی را برای تمرین طراحی و دوخت بگذارید و ذهن خود را فعال و پویا نگه دارید. حتما مقالات و مجله های مد و فشن را مطالعه کنید. در کنار آن برنامه های آموزش طراحی و خیاطی آموزشگاه ها را از نظر بگذرانید. همگام با متدهای روز طراحی و دوخت و دوز را بیاموزید و در این زمینه کاملا به روز باشید.

نکات مهم در آموزش طراحی های لباس کدامند؟

موفقیت در هر کاری به خصوص رشته طراحی لباس به پشتکار بسیار زیادی نیاز دارد. اگر دستی در طراحی و دوخت لباس دارید. همواره به دنبال کسب تجربه های جدید و آشنایی با متدهای نو در این زمینه باشید.

با تمرین روزانه به پیشرفت شغلی و حرفه ای در زمینه طراحی و خیاطی دست پیدا خواهید کرد. اگر در رشته طراحی لباس به مهارت کافی برسید و در این زمینه مشهور شوید. شهرت شما سبب خواهد شد برای سلبریتی ها و هنرمندان طراحی لباس انجام دهید و در سطح حرفه ای و کشوری نیز به شهرت برسید. دست یابی به چنین موقعیتی دور از ذهن نخواهد بود اگر تلاش و تمرین بی وقفه داشته باشید.

داشتن مدرک معتبر در زمینه های مختلف هنری و آموزشی رزومه کاری شما را پربارتر خواهد کرد و به اعتبار شغلی شما افزوده خواهد شد.

آکادمی هنر پارس به عنوان معتبرترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در کشور با مجوز رسمی از وزرات ارشاد در حال حاضر در جشنوراه تخفیفی خود تمامی دوره های آموزشی را با ۵۰ درصد تخفیف عرضه میکنید. برای استفاده از این تخفیف کافیست وارد سایت اکادمی هنر پارس شوید.

تا هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی زا امکانات آموزشی این مرکر بهره ببرید.

ضمنا خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت تخفیف بیشتر  با شماره های آکادمی تماس بگیرند یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

آدرس :

آکادمی پارس تهران: میدان انقلاب، بعد از جمالزاده شمالی، ابتدای خیابان والعصر، انتهای بن بست علیخانی، پلاک ۱۲، طبقه اول، دوم، سوم

آکادمی پارس کرج: عظیمیه، بلوار بسیج، بین نیک نژاد و ندای جنوبی- ساختمان هومن پلاک ۱۷۹

شماره های تماس:

تلفن شعبه کرج :۰۵ ۵۲ ۵۰ ۳۲ ۰۲۶

تلفن تهران: :‏۵۰ ۵۹ ۵۶ ۶۶ ۰۲۱

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید